Sølvjenta Skrevet 7. August 2007 Rapporter Skrevet 7. August 2007 Hei, og god sommer til alle sammen! Mitt navn er Ane, jeg er 33 år, og den stolte eier av verdens herligste hund, Dvergschnauzern Happy. Hun er sort/sølv, og den peneste representant for sin rase, som jeg har sett (helt objektivt sett, selvfølgelig...) Har også 6 små nykommere i familien, hvorav jeg skal beholde litte Lucky, samme rase. Som hundeeier er det mange spørsmål som dukker opp, og det er derfor glimrende å kunne prate med likesinnede via nettet. Må jo også nevne katten Teodor, reddet i siste liten etter menneskers ondskap. Morsom type, ikke særlig glad i folk, men Happy elsker han å erte. Eneste gangen jeg får han på fanget, er hvis Happy sitter der først.. Vi snakkas!
Fillerya Skrevet 7. August 2007 Rapporter Skrevet 7. August 2007 Heisann, velkommen hit til oss! Håper du vil trives her. Husk at det bare er å spørre om det er noe du lurer på
Symra&Pippin Skrevet 7. August 2007 Rapporter Skrevet 7. August 2007 Hei Sølvjenta! Velkommen hit til oss! Vi har ikke noe imot å se bilder av hundene dine...
Peers Skrevet 7. August 2007 Rapporter Skrevet 7. August 2007 Hei og velkommen! Håper du vil trives her, og spør hvis du lurer på noe. Håper å se bilder av dyrene snart
Sølvjenta Skrevet 9. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2007 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Her ser dere litt av Happy sammen med en av valpene.
IM Skrevet 13. August 2007 Rapporter Skrevet 13. August 2007 hei hei og velkommen! Legg ut flær bilder i min hund
Nirm Skrevet 20. August 2007 Rapporter Skrevet 20. August 2007 Velkommen til oss. Håper du vil trives.
Nina Skrevet 21. August 2007 Rapporter Skrevet 21. August 2007 Hei, og velkommen hit. Morro at det kommer flere med dvergschnauzere hit. Legg gjerne ut en presentasjon av hunden din under Din hund.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar