HHC Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Noen som har tenkt seg? Kanskje jeg møter noen fra litt lenger nord nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Når, nøyaktig hvor og hvilke raser kan være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Sjekk hjemmesida til Gudbrandsdal hundeklubb: http://www.gudbrandsdal-hundeklubb.org/ann...rp_02_09_07.htm Jeg ble litt rastløs nå, men skal stille på Steinkjer 1 september, får vel prøve å roe'n litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Takk for svar! Vi kan ikke stille gitt, spaniels er ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Hadde egentlig tenkt meg dit, men blir to valpeshow på sunnmøre istedet den helga.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 5. August 2007 Rapporter Share Skrevet 5. August 2007 Vurderer å melde på, men det er et stykke å dra... *tenke, tenke* Hvis Pappa melder på valpen sin så melder jeg på mine, for da har vi skyss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 6. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2007 Hadde egentlig tenkt meg dit, men blir to valpeshow på sunnmøre istedet den helga.. :-) Så dum du er - jeg vil se valpen din.. best du kommer på Hamar eller noe nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingrid_92 Skrevet 28. August 2007 Rapporter Share Skrevet 28. August 2007 Vi skal stille to Sheltier i Åpen tispeklasse. :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 29. August 2007 Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 Vi kommer, skal kun stille en boxer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 29. August 2007 Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 Jeg skal dit med griffene mine samt ulvehundvalpen til min far. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 29. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 20påmeldte flatter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. August 2007 Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 20påmeldte flatter Shit, det var lite! Kanskje dere blir å se i gruppa da Kan du sjekke hvor mange bernere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 29. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 Svimlende 10 bernere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. August 2007 Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 Svimlende 10 bernere ! Og jeg har ikke meldt på..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 29. August 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 Kjedelig den der, derfor jeg meldte meg på i år i fjor var det 19stk flat her I år har jeg 2 av 20stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 29. August 2007 Rapporter Share Skrevet 29. August 2007 Så dum du er - jeg vil se valpen din.. best du kommer på Hamar eller noe nå altså! Oj, er treg jeg, men ja, kommer til Hamar (og kanskje kongsvinger, men er ikke så gira på å kjøre alene herfra) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 30. August 2007 Rapporter Share Skrevet 30. August 2007 Jeg skal stille labrador valp 6-9 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar