Gå til innhold
Hundesonen.no

Nesbyen, 3.-5. august 2007


Caroline

Recommended Posts

Lørdag morgen var vi der. Kom dit litt før ni og dro utpå formiddagen en gang (skulle kjøre femti mil så vi kunne ikke bli så lenge. Synd jeg ikke så deg da :)

Da var det nok dere! Vi var på parkeringsplassen med to pinschere og en springer, og hadde et svare strev med å få alt ut av bilen og lesset over på oss selv :Laugh: Jeg stod med buret halvveis over hodet, stolen over skulderen, sekken på snei og et virvar med bånd rundt beina.. Hipp hurra for alt utstyret man drasser med seg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri, jeg tror jeg så deg. Tror det var på fredag, rett ved inngangen rundt kl 1700. Var ikke helt sikker siden du var uten hund...

Hehehhee... det kunne helt sikkert vært meg :). Jeg hadde ikke med Babs inn på valpeshowet (staaaaakar - måtte ligge helt alene hun.. :-)). Du kan jo spørre SusanneL - hun hadde full kontroll på hvor jeg var til enhver tid *flir*.... Jeg surret nok bare rundt uten mål og mening - som vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prada ble nr 3 av 3, men det var helt greit. Kritikken var kjempefin b.l.a sto det at hun hadde god pels for alderen, og veldig gode bevegelser for alderen. *stolt*

Cares ble også nr 3 av 3, og med kjempegod kritikk hun også. Så vi var veldig fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gode resultater! ;)

Men hvem ble BIR og BIM på lørdag?

Og ikke minst BIR på søndag?

Veldig nysgjerrig nå... ;)

Takker ;) Beklager sent svar, men har vært på fjellet noen dager. Sendt deg res. på PM.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guro tok BIR og BIG med Pepper lørdag :D og BIM søndag :P Gratulerer :lol::P :P

Grattis Guro! :P:D

Ikke noe BIS plassering altså? Eller sånn dum der hun ikke kunne stille?

Sent ute, men takk for gratulasjonene :) Svever enda jeg :P

Han ble ikke plassert i BIS, men er strålende fornøyd med BIR og BIM med 35påmeldte begge dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...