Gå til innhold
Hundesonen.no

HTML-krøll

Helene

Recommended Posts

Skrevet

Gaah. Nå har jeg sitti i timesvis for å legge opp ny lay og noen forandringer på siden min. Alt funka helt topp, helt til jeg la til en webcounter fra www.motigo.com Da fikk jeg en < øverst i hjørnet, og da jeg prøvde å fjerne denne, kom det bare flere html-koder på siden. Disse er ikke synlige i Frontpage, men kommer på siden når jeg laster den opp.

Fjerna hele counter-driten, men de føkkings kodene er der fortsatt.

Help, anyone? :)

Skrevet

Den var litt vrien ja...

Her...

<body style="background-color:transparent" link="black" vlink="black" alink="black">

<table id="AutoN....
Prøv å slett alle mellomrom så den blir slik
<body style="background-color:transparent" link="black" vlink="black" alink="black"><table id="AutoN....

EDIT, hva om forumet fortsatt kunne vise hvemsom var logget inn...

Innlegg skrevet av Scorpioen84

Skrevet

.....da forhåpentligvis uten problemer.</font></p>

<p align="center"><font size="2">Helene.</font></p>

</body>

</html>25"> </td>

<td width="667" valign="top" height="25">
Litt merkelig at body & html er lukket igjen der... prøv å slett denne teksten :
</body>

</html>25">

Om alt dette funker så skal det fortsatt være igjen en <, tar den etterpå...

Skrevet

Gææ! Det skulle ikke være så lett likevel. Jeg endrer koden, slik at den blir riktig, og dersom jeg da laster den opp som f.eks http://tolleren.com/start.htm fungerer det helt flott, men dersom jeg legger den samme koden på index-siden, kommer det en < i venstre hjørne oppe, samt en <y i venstre hjørne nede.

...Jeg gir opp snart.. :rolleyes:

Skrevet

I kildekoden står det < foran <html> og y> etter </html> - det er ikke sånn i filen du har på pcen altså?

Hvilken nettleser bruker du? Hos meg er det ofte slik at siden henger seg opp litt i Firefox og ikke viser endringene jeg har lastet opp før jeg har trykket F5 x antall ganger - men det er vel kanskje ikke det her siden det ikke var y> i stad...

Skrevet

Nei, det var ikke i kodene på Frontpage, men da jeg åpent det i Notisblokka var det der. Endret det så, lastet det opp på nytt, og vips, så var feilen der igjen. :)

Endte med at jeg nå skreiv over hele shiten på nytt, så nå ser det ut til å funke igjen.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...