Gå til innhold
Hundesonen.no

HTML-krøll

Helene

Recommended Posts

Skrevet

Gaah. Nå har jeg sitti i timesvis for å legge opp ny lay og noen forandringer på siden min. Alt funka helt topp, helt til jeg la til en webcounter fra www.motigo.com Da fikk jeg en < øverst i hjørnet, og da jeg prøvde å fjerne denne, kom det bare flere html-koder på siden. Disse er ikke synlige i Frontpage, men kommer på siden når jeg laster den opp.

Fjerna hele counter-driten, men de føkkings kodene er der fortsatt.

Help, anyone? :)

Skrevet

Den var litt vrien ja...

Her...

<body style="background-color:transparent" link="black" vlink="black" alink="black">

<table id="AutoN....
Prøv å slett alle mellomrom så den blir slik
<body style="background-color:transparent" link="black" vlink="black" alink="black"><table id="AutoN....

EDIT, hva om forumet fortsatt kunne vise hvemsom var logget inn...

Innlegg skrevet av Scorpioen84

Skrevet

.....da forhåpentligvis uten problemer.</font></p>

<p align="center"><font size="2">Helene.</font></p>

</body>

</html>25"> </td>

<td width="667" valign="top" height="25">
Litt merkelig at body & html er lukket igjen der... prøv å slett denne teksten :
</body>

</html>25">

Om alt dette funker så skal det fortsatt være igjen en <, tar den etterpå...

Skrevet

Gææ! Det skulle ikke være så lett likevel. Jeg endrer koden, slik at den blir riktig, og dersom jeg da laster den opp som f.eks http://tolleren.com/start.htm fungerer det helt flott, men dersom jeg legger den samme koden på index-siden, kommer det en < i venstre hjørne oppe, samt en <y i venstre hjørne nede.

...Jeg gir opp snart.. :rolleyes:

Skrevet

I kildekoden står det < foran <html> og y> etter </html> - det er ikke sånn i filen du har på pcen altså?

Hvilken nettleser bruker du? Hos meg er det ofte slik at siden henger seg opp litt i Firefox og ikke viser endringene jeg har lastet opp før jeg har trykket F5 x antall ganger - men det er vel kanskje ikke det her siden det ikke var y> i stad...

Skrevet

Nei, det var ikke i kodene på Frontpage, men da jeg åpent det i Notisblokka var det der. Endret det så, lastet det opp på nytt, og vips, så var feilen der igjen. :)

Endte med at jeg nå skreiv over hele shiten på nytt, så nå ser det ut til å funke igjen.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...