Gå til innhold
Hundesonen.no

Prinsessa er på feriekoloni!

ida

Recommended Posts

Ja, så kom dagen jeg har gruet litt for i hele sommer. I går formiddag fikk Fibi den siste stussen på labbene og ørene (det var igrunnen ikke så mye å stusse for stussing er fin kos når man bare må klå på bikkja si hele tiden :)) og en dosis Expot på rumpa. Kong, sele, litt overgangsfôr, to baller (den rosa også), engangskamera i tillfelle de vil ta noen bilder for oss og ikke minst bamsen som er øre- og neseløs for lenge siden, ble pakket ned i en fin rød, blank pose fra Tusenfryd og navnet. Saccoseng og teppe ble puttet i bilen til Ane også dro vi, da.

Vel framme i "huset i skogen" fikk Fibi og Solo løpe fritt en liten tur, etter innsjekking og skravling med Merethe. Fibi kom når jeg plystret, hvis hun forsvant litt langt avgårde og fikk fly ut igjen og viste seg som en ekte, lykkelig tollerjente. :D Merethe koblet henne på, da vi nærmet oss slutten på turen. De snudde og gikk inn i skogen igjen, slik at det var Fibi som gikk fra oss og ikke vi som dro fra henne. Hun snudde seg èn gang på stien, med halen høyt løftet og et blikk som sa "Hade muttern, jeg koooser meg".

Da jeg ringte i formiddag, lå hun ute med husets hunder og hvilte etter tur og hun har verken vært usikker eller sturet i det hele tatt! :D Det er vel som de sier da, at kennelopphold er værst for oss menneskene.

Nå sitter jeg her med pakket koffert og lurer på om jeg ikke skal gå en liten tur uten hund, for det er nå rart med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Vil bare nevne at Fibi er svært fornøyd med ferien. Hun var selvfølgelig glad for å se oss da vi hentet henne på onsdag, men helt ærlig tror jeg hun hadde det helt utmerket der hun var. Da vi kom hjem gikk hun og la seg og det var som om hun skulle vært hjemme hele tiden. Pelsen er fin, vekten er fin (jada, hun er litt tjukk) og hun er rimelig harmonisk og grei! :lol: Tusen takk til Merethe og de gode hjelperne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...