Gå til innhold
Hundesonen.no

Klikk photobucket?


SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet

Er det bare hos meg photobucket er klikk? Jeg skal laste opp bilder, og fyller hele raden nedover med bilder, trykker på "upload" også kommer prosentgreia til 4% før den stopper, også gidder den ikke mer, og når jeg trykker på oppdater, så har kanskje tre av bildene lasta seg opp.. <_<

Hva skjer med photobucketen? :)

Skrevet
Er det noe maks-greier på hvor mange bilder man kan ha i albumet da?

Det er et maks antall bilder man kan ha på kontoen sin, men vet ikke hvor mange det er :)

Skrevet

Det er maks lov med 1000 bilder i et album, om jeg ikke husker helt feil. Jeg har langt mer enn tusen bilder i fotobøtta mi, men de er fordelt på flere album så det er ikke noe problem. :)

Skrevet
Det er maks lov med 1000 bilder i et album, om jeg ikke husker helt feil. Jeg har langt mer enn tusen bilder i fotobøtta mi, men de er fordelt på flere album så det er ikke noe problem. :)

Jeg har bare 350 bilder. :)

Prøvde å laste opp 20 nå, og da var det seks av de som lasta opp. Kjedelig å måtte laste opp hundre ganger, da! Bildene er jo langt fra store også, siden jeg ikke har kamera, så jeg tar bilder med mobilen.

Skrevet
Jeg har bare 350 bilder. :)

Prøvde å laste opp 20 nå, og da var det seks av de som lasta opp. Kjedelig å måtte laste opp hundre ganger, da! Bildene er jo langt fra store også, siden jeg ikke har kamera, så jeg tar bilder med mobilen.

Merkelig... Jeg har rundt 800 i det ene underalbumet mitt... Har du sjekket at alle innstillingene dine på kontoen er ok og sånt da?

Skrevet

Det der har skjedd lenge hos meg også, men bare på den bærbare. På den andre PC'en (stasjonær) kan jeg laste opp 20 bilder uten problemer... Aner ikke hvorfor, men.. :) Hos meg skjedde det samtidig som jeg ikke fikk redigert piczo-siden pga. noe tull med javascriptene på siden, vet ikke om det kan ha noe å si?

Skrevet
Det der har skjedd lenge hos meg også, men bare på den bærbare. På den andre PC'en (stasjonær) kan jeg laste opp 20 bilder uten problemer... Aner ikke hvorfor, men.. :) Hos meg skjedde det samtidig som jeg ikke fikk redigert piczo-siden pga. noe tull med javascriptene på siden, vet ikke om det kan ha noe å si?

Hm. Jeg sitter på bærbar nå.

Jeg sjekka forresten om innstillingene var i orden, og det så sånn ut. Det stod til og med at bare 27% av lagringsplassen var brukt. o.O

Skrevet
Jeg sitter bare på den bærbare, og har aldri hatt noen problemer.

ååååh, det er irriterende! Må jo laste opp mange ganger for å få de bildene jeg vil ha!

'Best for dere at dere sjekker ut tråden til Baghera og Joy etterpå og kommenterer hvor fine bildene er, for det er derfor jeg sliter! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...