Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor fant dere hundene?

Heidi

Recommended Posts

jeg fant Bonnie i avisa :lol:

Åhh. Heter hunden din Bonnie? Jeg får en valp om 5 dager som skal hete Bonnie :icon_redface:

Jeg fant Bessie på omplasseringsside på internett.

Bonnie får jeg gjennom kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter den forrige pointeren vår døde tok det en stund før vi fikk Wapa. Vi fikk hun i bursdag gave men vi viste jo om med da. Pappa sin kjærste kom hjem med Wapa fra Spania, hvor hun altså ble født :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mico kom inn på viking i Oslo. Eieren hadde kastet han ut på gata alene 13 uker gammel for kunne ikke ha han lengre.

Noen venner ringte vikig å fortalte det og leverte alt utstyret hans. Vi var på utkikk etter en ny hund da vi hadde måtte avlive den gamle. Så da ble han med hjem til oss. Selv om pappa sa at det ikke kom på tale at vi skulle ha valp. Han ville ha voksen hund. Også var det han som tok han med seg hjem.

Tini var annonsert på Canis. Kom tilfelldig over annonsen hennes og ringte med en gang. Var ikke i tvil sek jeg så henne på bilde.

Hun var en avbestilling så hun var ledig. Og ble min Prinsesse. Beste avgjørelsen i mitt liv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fant drømme rasen min viste jeg den til mamma og pappa. Heldig vis så mamma at det var akkuratt samme rase som en venn av mamma hadde. Da ringte vi for og snakke med henne og fikk oppdretterens hjemmeside. Noen uker senere var vi på utstillingen i bønes for og se på når Cairn skulle stilles. Akkuratt før vi skulle gå møtte vi venninen til mamma. Da fikk vi hilse på oppdretteren til hunden hennes ( og vår ) og begynnte og prate. Da sa hun at de skulle få et kul i sommer. Og etter litt over en månde hadde vi bestemt oss : )

Og venninen til mamma har nå broren til Kaisa ( Kibo )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen leita etter oppdretter han følte var et bra valg og hentet Eldar der.

Hund hadde vi prata om i flere år og at vi ville ha Sankt Bernhard.

Så fikk jeg Eldar i morgengave :wub:

Dexter fant jeg på Finn.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...