Anna.S Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Skrevet 23. Juli 2007 Hei! Jeg heter Anna-Kamilla, og er en dyregal jente som er den lykkelige eier av både katt og hamster. Katten min, Dalma, er en blanding, som er svært glad i mennesker, kos, og mat. Hun er ca. 9 år gammel, og jeg har hatt henne siden jeg var svært liten. Hamsteren min, Vanilla, er en syrinsk hvithåret, som jeg fikk for bare 5 måneder siden. Hun er altså ca. 7 måneder gammel, og liker å løpe i hjulet sitt og klatre.
Aina&Kaizer Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Velkommen hit! Var bare én liten ting jeg stusset litt på. ...som jeg fikk for bare 7 måneder siden. Hun er altså ca. 5 måneder gammel... Fikk du henne 2 måneder før hun ble født? Hehe.
Anna.S Skrevet 24. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Jeg fikk henne 2 måneder etter hun ble født. Skrev feil der, mente det omvendt.
Nirm Skrevet 24. Juli 2007 Rapporter Skrevet 24. Juli 2007 Velkommen til oss. Håper du vil trives her. Bare å spørre om du lurer på noe.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar