Gå til innhold
Hundesonen.no

Forsterkerliste!


ida

Recommended Posts

Da turfølget skulle komme ned på banen i går, fant hun ingen ball (jeg hadde glemt), godbitene var nesten klikket opp, så hun tok med såpebobler! Kjempestas for en som eeelsker regn og bobler i vannpytter. (Sikkert en litt syk dille egentlig, men hun stresser seg ikke opp, så da lar jeg henne leke litt med det, jeg.) Nå tenkte jeg at det sikkert er noen av dere som sitter på flotte forsterkere som andre kunne dra litt nytte av.

Starter en liste, jeg:

Spiselige:

Pølsebiter

Fiskekakebiter

Kyllingbiter

Aktiviteter:

Tennisball

Draleke

Såpebobler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiselige:

Pølsebiter

Fiskekakebiter

Kyllingbiter

Leverpostei eller annet pålegg på tube

Fiskepudding

Vafler

Pannekaker

Kylling

Blodpølse

Ost

Aktiviteter:

Tennisball

Draleke

Såpebobler

Fotball

Dultelek

Kaste gress

Kaste tang

Kaste snøball

Legge seg ned på bakken sammen med hunden.

Løpe etter hunden eller bli løpt etter

Lukte på nedtissa busker langs veikanten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiselige:

Pølser

Blodpudding (var ingen suksess, så kommer ikke til å bruke det mer)

Fiskepudding

Fiskekaker/steinbittkaker

Lungemos

Vafler/pannekaker

Annet:

Flette som jeg har laget selv, hennes favoritt

Ball med snor

Hoppe på meg for å øke stressnivået litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiselige:

-puffet ris

-lungemos

-tørrfiskgodbiter

Aktiviteter:

-få leke med klyper eller sånn refleksarmbånd man kan slå rundt armen

-dytte på hunden

-innkalling

-få nusse på meg

-få lov til å _____ (hilse på hunder, mennesker, ut av bilen, spise osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker mye godbit kjøpt i butikk. Frolic er veldig populært hos oss! Det er store pakker, og varer lenge, de smaker visst utrolig godt, i følge Lara.. Disse deler jeg opp i små biter som jeg enten trener med, eller lar henne søke etter på plenen. De lukter ganske mye, så de er glimrende til sånt.

Aberet er å holde de ferske. Posen må holdes godt lukket hele tiden, ellers blir de knallharde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker mye godbit kjøpt i butikk. Frolic er veldig populært hos oss! Det er store pakker, og varer lenge, de smaker visst utrolig godt, i følge Lara.. Disse deler jeg opp i små biter som jeg enten trener med, eller lar henne søke etter på plenen. De lukter ganske mye, så de er glimrende til sånt.

Aberet er å holde de ferske. Posen må holdes godt lukket hele tiden, ellers blir de knallharde!

Eller hell dem over i en boks med tett lokk. Vår godbitboks er egentlig til Omo, men det har aldri vært vaskepulver oppi den. Tømmer lommene etter tur og åpna pakker rett i boksen, så det er ofte en salig blanding av ulike godbitsmåbiter der. Ferskvare som pølser og fiskekakebiter blir ikke putta i boksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike poseklemmer holder også Frolicen fersk lenge.

Av spiselige forsterkere, kan man jo bruke det meste som ikke er skadelig for hunden. Så da har man jo store deler av matbutikken å ta av, så lenge lommeboka synes det er OK. Hunden takker sikkert ikke nei til indrefilet, om lommeboka er like enig i å bruke dette som belønning, er en annen sak.

En ting jeg har tenkt på, er alt av pølser o.l. som sendes tilbake pga utgått dato. Noen som har spurt på butikker om å få disse for en billig penge til hundene? Det er jo bare å fryse de, så ha man jo godis en stund...

Aktiviteter:

- hoppe opp i armene

- gjøre favorittøvelsen

- søksøvelser

- bade (anbfales å gjøre på varme dager om man trener fri ved fot med hund som klenger litt :icon_confused:)

- klatre på ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...