Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitjar - Stord Hundeklubb, 10-11 november -07

C.J

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal bare se på denne gangen, for retrieverne kan jo ikke stille her..

Men hvem andre skal, og hva skal dere stille?

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg skal tror jeg. Stiller sikkert Twiggy. Pito blir med kanskje hvis det er barn&hund slik at lille søsteren min kan stille henne der

Skrevet
Om formen min er ok så kommer nok jeg, stiller Zima i junior sannsynligvis

Da skal jeg se på :ahappy: Hun er nydelig!

Silje, selvfølgelig er du i form!

Jeg skal stille Extra i 6-9 mnd gruppen (hvis jeg ikke har missforstått alt :) ) ;)

Edit: Pluss at jeg skal gå lp med Tassa ;)

Skrevet

Jeg skal kanskje stille Birk der, spørs hvem som dømmer :o

Er litt lei av å stille for dommere som ikke har peiling...

Skrevet

Det var da voldsomt så tidlig ute vi skulle være da :) leeeenge til det!! men planen er å reise... Da blir det Unghundklasse for tuttemor... (utrolig hvor fort tiden går...) da er vel hun nesten 19 mnd.... *oi*

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja etter hva kalenderen sier meg så har jeg fri fra jobb og dermed er det jo en mulighet for å dra over til Fitjar og stille! Dommeren er en som har dømt stabij mange ganger og er kjent med rasen, så det er jo også litt gøy. Så jo - jeg tror nok vi tar turen ja :rolleyes:

Skrevet

Var snakk om at vi skulle stille der, men tror det blir Hamar jeg stiller Beauty i junior klassen :D Men det kan jo være at det blir Stord alikevel.

Skrevet
Var snakk om at vi skulle stille der, men tror det blir Hamar jeg stiller Beauty i junior klassen :D Men det kan jo være at det blir Stord alikevel.

Selvfølgelig skal du til Stord :) Er det NKK Hamar du tenker på? I så fall så kan vel ikke valper stilles (om jeg ikke tar helt feil?).

Skrevet

Junior er 9-15 mnd og er den yngste klassen på NKK Hamar.... Valpe klasser er 4-6 og6-9 mnd, de stilles ikke på NKK sine utstillinger.

Skrevet
Og hva er en junior? :) 6-9 mnd?

Junior: 9-15 mnd.

Unghund: 15-24 mnd

Åpen klasse: Over 24 mnd.

Det er også valgfrie klasser, man kan stille en junior i unghundklassen fra 12 mnd. og en unghund i åpen, husker ikke alder der.. Alle reglene ligger på nkk.no :)

Skrevet
Junior er 9-15 mnd og er den yngste klassen på NKK Hamar.... Valpe klasser er 4-6 og6-9 mnd, de stilles ikke på NKK sine utstillinger.

Takk Silje :) Du vet at jeg trenger en del veiledning innen utstilling :Laugh:

(Jeg skal leve lenge på den at du synes at Extra hadde fine vinkler må du tro :) )

Skrevet
Takk Silje :) Du vet at jeg trenger en del veiledning innen utstilling :Laugh:

(Jeg skal leve lenge på den at du synes at Extra hadde fine vinkler må du tro :) )

Ja vi skulle tatt oss et kurs altså... siden det ikke ble på leiren...

Ja jeg gleder meg til å se henne igjen! skal snurpe sammen på NKK stavanger så jeg får sett henne da :)

Skrevet
Ja vi skulle tatt oss et kurs altså... siden det ikke ble på leiren...

Ja jeg gleder meg til å se henne igjen! skal snurpe sammen på NKK stavanger så jeg får sett henne da :)

Du føder før det, tenk :) Og vi svømmer vekk fra topic.. *liste seg ut*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...