Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitjar - Stord Hundeklubb, 10-11 november -07


C.J

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Om formen min er ok så kommer nok jeg, stiller Zima i junior sannsynligvis

Da skal jeg se på :ahappy: Hun er nydelig!

Silje, selvfølgelig er du i form!

Jeg skal stille Extra i 6-9 mnd gruppen (hvis jeg ikke har missforstått alt :) ) ;)

Edit: Pluss at jeg skal gå lp med Tassa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så tidlig ute vi skulle være da :) leeeenge til det!! men planen er å reise... Da blir det Unghundklasse for tuttemor... (utrolig hvor fort tiden går...) da er vel hun nesten 19 mnd.... *oi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja etter hva kalenderen sier meg så har jeg fri fra jobb og dermed er det jo en mulighet for å dra over til Fitjar og stille! Dommeren er en som har dømt stabij mange ganger og er kjent med rasen, så det er jo også litt gøy. Så jo - jeg tror nok vi tar turen ja :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var snakk om at vi skulle stille der, men tror det blir Hamar jeg stiller Beauty i junior klassen :D Men det kan jo være at det blir Stord alikevel.

Selvfølgelig skal du til Stord :) Er det NKK Hamar du tenker på? I så fall så kan vel ikke valper stilles (om jeg ikke tar helt feil?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er en junior? :) 6-9 mnd?

Junior: 9-15 mnd.

Unghund: 15-24 mnd

Åpen klasse: Over 24 mnd.

Det er også valgfrie klasser, man kan stille en junior i unghundklassen fra 12 mnd. og en unghund i åpen, husker ikke alder der.. Alle reglene ligger på nkk.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior er 9-15 mnd og er den yngste klassen på NKK Hamar.... Valpe klasser er 4-6 og6-9 mnd, de stilles ikke på NKK sine utstillinger.

Takk Silje :) Du vet at jeg trenger en del veiledning innen utstilling :Laugh:

(Jeg skal leve lenge på den at du synes at Extra hadde fine vinkler må du tro :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Silje :) Du vet at jeg trenger en del veiledning innen utstilling :Laugh:

(Jeg skal leve lenge på den at du synes at Extra hadde fine vinkler må du tro :) )

Ja vi skulle tatt oss et kurs altså... siden det ikke ble på leiren...

Ja jeg gleder meg til å se henne igjen! skal snurpe sammen på NKK stavanger så jeg får sett henne da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi skulle tatt oss et kurs altså... siden det ikke ble på leiren...

Ja jeg gleder meg til å se henne igjen! skal snurpe sammen på NKK stavanger så jeg får sett henne da :)

Du føder før det, tenk :) Og vi svømmer vekk fra topic.. *liste seg ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...