Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitjar - Stord Hundeklubb, 10-11 november -07


C.J

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Det ekke synd i deg! Jeg og må jobbe til 23 fredag kveld...sukk.... :D Nå håper jeg bare fergene går da! Her er det jo meldt storm og pissvær..

Lazita ; Ja, håper vi treffer på hverandre! Er lenge siden nå. :P Jeg er sikkert litt stresset...skal stille flere hunder...hihi(ikke mine)

He he he jeg er sykemeldt :P

Men er inne å jobber i den ene barnehagen da, men siden de har planleggingsdag i dag så kan jeg ta det når det passer meg.

Nå skal jeg bare bade de to som skal stilles, se om jeg får litt middag i meg også stikker jeg på jobb. Skulle jeg jobbet fullt i dag så hadde ikke jeg heller vært ferdig før i 11-tiden i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det byttet sted!? Nei jeg hater forandringer! :D

Er det vanskelig å finne frem? Noen som vet? Er forandring i planene her for hun jeg skulle reise med skal ikke likevel, så jeg må kjøre selv (heldigvis skal en venninne være med) Så jeg kan sove lengre!! Helt til klokken 07.00 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det byttet sted!? Nei jeg hater forandringer! :D

Er det vanskelig å finne frem? Noen som vet? Er forandring i planene her for hun jeg skulle reise med skal ikke likevel, så jeg må kjøre selv (heldigvis skal en venninne være med) Så jeg kan sove lengre! Helt til klokken 07.00 :P

ja de har flyttet utstillingen tilbake til der den var før.

Hvis jeg husker rett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅH det snør SKIKKELIG ute! Hater å kjøre i snø. Men vi får bare håpe på at det går bra...Nå skal jeg pakke i bilen før jeg skal legge meg.. Natti natt!

Her har vi snart 15cm med snø nå, glad vi har 4*4 på bilen nå altså.

Lure gubben har jo sagt ja til å kjøre nattbuss i dag(er det mulig???) så han er ferdig på jobb kl04:00 så han får ikke mangen timene på puten før vi må kjøre hjemmefra senest kl6 .

Gud hjelpe meg altså han visste jo så innmari godt at vi må tidlig av gårde, også klager han på at jeg ikke kom meg på jobb før i ettermiddag(kunne gått tidligere siden det var planleggingsdag og barnehagen var stengt).

Ja ja hundene er nå klare så får vi bare håpe vi ikke snør inne i natt hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...