Turnip Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne tråden her, fant ingen annen alternativ Uansett... Jeg har lagt sammen en bildeserie med forskjellige bilder av Mike og cockere og noen sonetreff som jeg har laget på Windows Movie maker, også lagret i Windows Media player, men hvordan får jeg lagt den inn her?!?!?!? Får til og med ikke lagt den inn på photobucket?!?!? Jeg er så grønn på pc men er en ganske artig bilde serie med artig musikk, så hadde vært gøy å få den frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Er det ikke sånn at på photobucket at ikke filmene kan være lenger enn 4-5min ? Er filmen lenger enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 www.youtube.com ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Du må lagre den som filmfil først. Det gjør du under "Fil" på menylinja i movie maker. Ellers er det kjekkere å legge ut filmene på youtube enn photobucket, for på photobucket kan filmene bare være fem minutter lange, mens på youtube er det vel ti minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 12. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Filmen er ikke mer enn 2,5 minutter... så skulle tro det skulle gå ann, prøvde youtoube, men så grønn som jeg er på data, så var bare det å glemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Ja, men da spiller det ikke noen rolle, så lenge du altså har lagret filmen som en filmfil (slik jeg forklarte i forrige innlegg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar