Guest Snusmumrikk Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Jeg skal begynne på lærerskolen i Tromsø. Har jo ikke fått vite om jeg kommer inn enda, men regner med at det skal gå rimelig greit (selv om surre-meg glemte å ettersende papirene for fjoråret...). SÅ da er det vel på høy til å superintensivere leilighets/hybel jakten. Spesielt om jeg skal kunne ha hund der (jeg skal få det til!). Gleder meg til å flytte! Jeg var ferdig utdannet nå i vår, så jeg regner med at jeg blir arbeidsledig til høsten Ikke lett å få jobb som sykepleier i Trondheim for tiden. Vurderer så smått å flytte nordover, kanskje til Tromsø? Tromsø syns jeg er en finfin ide! Jeg vil ha masse hundefolk i Tromsø! Er det sant?! Jeg trodde de drev og importerte sykepleiere fra andre land for å fylle opp stillingene? (Og jeg som anbefaler elevene mine å satse på jobb i helsevesenet fordi det er sånn mangel på arbeidskraft...). At det er mangel på sykepleiere er ikke det samme som at sykehusene har penger til å opprette stillinger til ådekke mangelen . Er mange 50 % osv stillinger, selvfølgelig med mulighet (eh, tvang?) til å jobbe mye overtid, men det er jo veldig ustabilt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Jeg begynner i 10. klasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AllStar Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Fikk vite i dag at jeg kom inn på Salg & Service Så da blir det Hamar Katedralskole til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 15. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2007 Jeg skal gå 3.året på vgs - allmenfaglig påbygning på Elvebakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 16. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2007 Jeg begynner på Hjelpepleien eller helsefagarbeider om man så vil.. På Haugaland! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zontana Skrevet 18. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Jeg begynner i 10. klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Jeg begynner på 3. året på Lillestrøm vgs. (VK2) allmennfag.. Gleder meg til å bli ferdig med videregående. Skal ha valgfagene 2BI (tok 3BI på VK1), Matte 3MZ og Tysk fordypning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 18. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2007 Jeg har søkt på sykepleier i år.. funnet sånn noenlunde ut hva jeg skal bli så da får jeg vel bare prøve på det;) Har gått litt forskjellig før på UiTø, men det er jo ikke så lett å vite hva en vil;) Bli i Tromsø vil jeg i allefall, vi har et utrolig bra miljø i hundeklubben her;) Kan ikke flytte fra det! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambo Skrevet 19. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2007 Begynner på Bodø vidregående barn og ungdom vg2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 19. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2007 Har ikke fått svar på om jeg kommer inn ennå, men det regner jeg egentlig med at jeg gjør. Blir i så tilfelle å studere informatikk på univeristetet i Tromsø. Fikk svar idag og kom inn. Så da blir jeg å studere informatikk på UiT fra høsten av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 19. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2007 Jeg kom også inn, hadde glemt å sende inn dokumentasjon på min nordnorske tilknytning, men det gjore vist ikke noe:) Hadde en god del mer poeng enn jeg trodde jeg hadde Er bare å komme til Tromsø, hvis noen vil være med å trene så bare si i fra, min adresse/mail finnes på hjemmesiden til Tromsø Hundeklubb, under brukshundgruppa og styret:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 19. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2007 Jeg kom inn på påbygningslinja på Kongsberg VGS, men siden jeg jobber har jeg egentlig ikke tid til det... Men men.. Mangler bare 2 fag for å få full studiekompetanse, så får lese som privatist... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusieB Skrevet 20. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2007 Begynner i 10 <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 Vet ikke hva jeg skal bli . Såeh, jeg skal begjunne på vanlig allmenn til høsten .(første året altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 Jeg begynner andre året som lærling i barne og ungdoms arbeiderfaget i verdal. I fjord var jeg i barnehagen og litt på ungdomsklubber på kveldene, til høsten begynner jeg i skolen og ungdomsklubb. Det kan bli spennende, selv om jeg liker de minste barna best. Har planer om å jobbe i barnehage når jeg blir ferdig med lærlingetida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 Fikk svar idag og kom inn. Så da blir jeg å studere informatikk på UiT fra høsten av. Jeg kom også inn, hadde glemt å sende inn dokumentasjon på min nordnorske tilknytning, men det gjore vist ikke noe:) Hadde en god del mer poeng enn jeg trodde jeg hadde Er bare å komme til Tromsø, hvis noen vil være med å trene så bare si i fra, min adresse/mail finnes på hjemmesiden til Tromsø Hundeklubb, under brukshundgruppa og styret:) Da er vi i såfall tre i Tromsø da! Hvis jeg får hund til høsten så vil jeg gjerne være med å trene, men det krever at jeg finner et sted å bo (igjen ). Nå har jeg søk student hybel i desperasjon, men har ikke fått tilbud der enda, så jeg har fortsatt en stund på å finne et sted hvor jeg kan ha hund (også er det jo ikke lange oppsigelsestida der). Så jeg har langt fra gitt opp Tromsø blir det ihvertfall, og forhåpentligvis med hund. Hehe jeg hadde glemt å ettersende papirene for i år og kom glatt inn, men så er jo stort sett ikke tromsø det vanskeligste stedet å komme inn heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 jeg skal gå 1 året på natur vgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 Da er vi i såfall tre i Tromsø da! Hvis jeg får hund til høsten så vil jeg gjerne være med å trene, men det krever at jeg finner et sted å bo (igjen ). Nå har jeg søk student hybel i desperasjon, men har ikke fått tilbud der enda, så jeg har fortsatt en stund på å finne et sted hvor jeg kan ha hund (også er det jo ikke lange oppsigelsestida der). Så jeg har langt fra gitt opp Tromsø blir det ihvertfall, og forhåpentligvis med hund. Hehe jeg hadde glemt å ettersende papirene for i år og kom glatt inn, men så er jo stort sett ikke tromsø det vanskeligste stedet å komme inn heller da... Hva skal du studere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 Begynner på ungdomskolen i 8. noe jeg ikke ser så veldig fremtil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Dette blir mitt tredje år som husmor..Neste år skal jeg ut av huset igjen gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Da er vi i såfall tre i Tromsø da! Hvis jeg får hund til høsten så vil jeg gjerne være med å trene, men det krever at jeg finner et sted å bo (igjen ). Nå har jeg søk student hybel i desperasjon, men har ikke fått tilbud der enda, så jeg har fortsatt en stund på å finne et sted hvor jeg kan ha hund (også er det jo ikke lange oppsigelsestida der). Så jeg har langt fra gitt opp Tromsø blir det ihvertfall, og forhåpentligvis med hund. Hehe jeg hadde glemt å ettersende papirene for i år og kom glatt inn, men så er jo stort sett ikke tromsø det vanskeligste stedet å komme inn heller da... Har du satt inn annonse i Nordlys og/eller bladet Tromsø? Nå er jo ikke dette den beste tida å lete etter plass å bo med hund da (tar du med husky så skriv/si at det er blandingshund.. haha;) ), men man finner alltid noe. Om du ikke har fått svar fra smaskipnaden så er det ikke så mye å vente på, det er bare 9 hybelleiligheter for "enslige" med hund, og de går kjapt (og blir holdt på lenge.. hadde min i 2,5år;) Er en god del på privatmarkedet, og om det skulle bli krise så får du si ifra;) Du kan godt få være med å trene uansett? Trenger figuranter, sporleggere og belønnere;) altids kjekt med flere. Vi er en fin gjeng i hundeklubben, men vi tar gjerne i mot flere:) Er vel noen studier som er vanskelige å komme inn på, men sånn all over så er det ikke det værste stedet å komme inn på.. men en av de bedre plassene å bo mens man studerer;) tihi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Skal gå allmennfagelig påbygging, har komt inn på en skole som jeg egentli ikke vil gå på, men står som første på venteliste på den andre skolen. Får vite svaret på andregangs intak rundt den 6 august. Håpe håpe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Hva skal du studere? Lærer... Har du satt inn annonse i Nordlys og/eller bladet Tromsø? Nå er jo ikke dette den beste tida å lete etter plass å bo med hund da (tar du med husky så skriv/si at det er blandingshund.. haha;) ), men man finner alltid noe. Om du ikke har fått svar fra smaskipnaden så er det ikke så mye å vente på, det er bare 9 hybelleiligheter for "enslige" med hund, og de går kjapt (og blir holdt på lenge.. hadde min i 2,5år;) Er en god del på privatmarkedet, og om det skulle bli krise så får du si ifra;) Du kan godt få være med å trene uansett? Trenger figuranter, sporleggere og belønnere;) altids kjekt med flere. Vi er en fin gjeng i hundeklubben, men vi tar gjerne i mot flere:) Er vel noen studier som er vanskelige å komme inn på, men sånn all over så er det ikke det værste stedet å komme inn på.. men en av de bedre plassene å bo mens man studerer;) tihi:) Ja, satte inn annonse, men skrev med hund, og da var det null svar. Hadde kanskje vært bedre å bare spørre etter hybel/leilighet og spørre om hund først når folk ringte. Men akkurat denne tida på året er det vel stor pågang så man får vel heller ta ringe på annonser selv tror jeg. Nei, de stud. hyblene med mulighet for hund er nok borte for lengst. Men at de ikke svarer irriterer meg. Jeg har jo søkt på de man ikke kan ha hund også og syns liksom det begynner å haste med svar siden jeg reiser oppover om to uker. Får jeg hybel kan jeg jo bare finne meg noe annet hvor jeg kan ha hund når jeg først har kommet opp (jeg har ikke hund nå, men skal få). Er jo bare en mnd oppsigelsestid på dem... Treige, treige samskipnaden!! <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 29. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2007 Jeg begynner på tveit videregående skole på nedstrand VG1, gikk på stend i bergen til november i fjor, men måtte slutte grunnet sykdom. Så eg er en VG2 elev på VG1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 1. August 2007 Rapporter Share Skrevet 1. August 2007 Helse og sosial. Det blir gøy. Masse kule folk i klassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar