Gå til innhold
Hundesonen.no

Moss Hundeklubb 28-29. juli

Peers

Recommended Posts

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Koster det noe for å komme inn for de som ikke er påmeldt?

Tenkte siden det står: "Startnummeret gjelder også som adgangstegn for hunden og 1 person."

Skrevet

Er det noen som kjapt kan nevne hva jeg MÅ ha med meg i morgen? Noe mer enn vaksinasjonskort og nummerlapp som er et must?

Har i tillegg med utstillingsline, godbiter, børster, sprayflaske med vann, bomullspads, bur og en stol. Telt skulle jeg gjerne hatt med, men blir rett og slett for mye å bære... Så satser derfor på at det ikke blir regn!

Guest Just me!!
Skrevet
Er det noen som kjapt kan nevne hva jeg MÅ ha med meg i morgen? Noe mer enn vaksinasjonskort og nummerlapp som er et must?

Har i tillegg med utstillingsline, godbiter, børster, sprayflaske med vann, bomullspads, bur og en stol. Telt skulle jeg gjerne hatt med, men blir rett og slett for mye å bære... Så satser derfor på at det ikke blir regn!

Hmm.. kamera? :icon_cry: Du har sikkert tenkt på det, men ang den sprayflasken fikk vi et råd om å bare åpne gapet og sprute vann inn rett før du går inn i ringen, slik at hundne er kvikkere når den vises frem. Hvis hundne vil drikke er jo det greit nok, men det funker faktisk. :D Lykke til!

Skrevet
Hmm.. kamera? :D Du har sikkert tenkt på det, men ang den sprayflasken fikk vi et råd om å bare åpne gapet og sprute vann inn rett før du går inn i ringen, slik at hundne er kvikkere når den vises frem. Hvis hundne vil drikke er jo det greit nok, men det funker faktisk. :icon_cry: Lykke til!

Takk, men tenkte mest på vannspray for å rette på pels som eventuelt ligger feil :D Kamera hadde jeg faktisk ikke tenkt på ennå, surrete som jeg er...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...