Gå til innhold
Hundesonen.no

Moss Hundeklubb 28-29. juli


Peers

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Senest i går snakket jeg med en utstiller som har fått papirene, men likevel ikke fått med seg at utstillingen skal avholdes på RÅDE IDRETTSPLASS - dvs ikke samme sted som i fjor (og året før).

Så jeg tillater meg å minne om dette igjen - Råde ligger ca et par mil sør for Moss.

Susanne

Skrevet
Senest i går snakket jeg med en utstiller som har fått papirene, men likevel ikke fått med seg at utstillingen skal avholdes på RÅDE IDRETTSPLASS - dvs ikke samme sted som i fjor (og året før).

Så jeg tillater meg å minne om dette igjen - Råde ligger ca et par mil sør for Moss.

Susanne

Det stod det på min PM hvertfall...

Skrevet

Fått PM jeg og :whistle: 18 påmeldte springere, er vel forsåvidt et greit antall det. Hadde riktignok håpet det skulle være litt færre, med tanke på at det er Orrys første utstilling på 4 år, og jeg blir så fryktelig nervøs når det er mange med som kan se på :icon_confused:

Men gleder meg uansett, håper å treffe noen soniser der!

Skrevet

Turbogutten - jeg skrev veiforklaringen i innlegg nr 35 i denne tråden (Veiforklaring: Kjør E6 til avkj. mot Råde, etter rundkjøring kjør ca 1 km til Karlshus. Her er det skiltet til utstillingen og Råde idrettspark.)

Jeg har bare fått PM'et til en av mine to gutter, så kanskje det blir bare valp i stille for meg der.. (Hadde på ingen måte vært noen katastrofe - ser ut som om værgudene ikke helt er på vår side uansett..)

Susanne

Guest Jonna
Skrevet

Er det noen AK påmeldt?? Lurer på om jeg skal ta en tur å titte... skal jobbe natt så jeg må se formen litt ann..

Skrevet
Er det noen AK påmeldt?? Lurer på om jeg skal ta en tur å titte... skal jobbe natt så jeg må se formen litt ann..

Såvidt jeg kan se er det ingen påmeldte AK noen av dagene dessverre.

Skrevet
1 :)

Også må du komme og hilse på verdens kuleste terv :icon_fun:

Oi! Det var mange. Dukker antakelig opp en av dagene, siden jeg fikk tidligere "fri" enn anntatt. ;) Lørdag eller søndag du skal gå da?

Skrevet
Oi! Det var mange. Dukker antakelig opp en av dagene, siden jeg fikk tidligere "fri" enn anntatt. :) Lørdag eller søndag du skal gå da?

Tervene og de svarte mallene er på søndagen.

Skrevet
Jeg skal dit på Lørdag skal stille Irsk ulvehund og Fransk bulldog

Oh, svettedyret. Synd det er feil dag ;)

Jeg kommer i hvertfall på søndag for å være Kristine Malis slave :)

Jeg trenger slave til bir bim valp , satser ikke høyt ;)

>Det er kun 36(!!) voksne flatter påmeldt. For folk som ikke er helt med pleier det være 80. Kathrine vil ha cert på tjukken :rolleyes: 9 valper og 2 eller 3 er etter Aris ;)

Skrevet

jeg skal hjelpe deg i bir/bim valp, derfor jeg må ha med line som slave, også fordi jeg har med oscar:P

jeg kommer hvertfall til å hoppe av glede om arisen får cert(regner med han er tjukken), det hadde vært morro!

Skrevet

Er det forresten noen som har erfaring med Svein Helgesen som dommer? De har endret dommer på springerne nå plutselig, fra Javier Sanchez... Lurer derfor på om noen vet noe om Helgesen, hva han ser etter? Eneste jeg vet er at han klipper spaniels.

Skrevet
jeg skal hjelpe deg i bir/bim valp, derfor jeg må ha med line som slave, også fordi jeg har med oscar:P

jeg kommer hvertfall til å hoppe av glede om arisen får cert(regner med han er tjukken), det hadde vært morro!

haha, stakkars Line slave egentlig.. :rolleyes:

Men er du der søndag også?

Skrevet
haha, stakkars Line slave egentlig.. :rolleyes:

Men er du der søndag også?

jess, sover hos Guro med Line og kjører dit dagen etter med de=)

Skal stille for Therese også, samtidig off course, så derfor kan Line være min reserve for deg, om du skjønner hihi:P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...