Gå til innhold
Hundesonen.no

Dopapir

vipsen

Recommended Posts

Silkemykt så halvparten av det du har brukt henger igjenn der man har brukt det. Ekkelt :whistle:

+ legge halve rullen i do så ikke alle i huset hører når du tisser eller baiser.

Dårlig tid = krølle

Goood tid= brette pent og pyntelig så det ligge kant i kant og dem er like lange alle lagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandpapir eller silkemykt? - En mellomting.. Hvis det er for mykt er det ekkelt, men sår bak er ikke det diggeste vil jeg tro.

Krølle eller brette? Brette pent og ordentlig.

Et tørk eller halve rullen? Hele rullen

:rolleyes: Du vipsen, du vipsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lambi selvfølgelig. Masse Lambi, mens man nynner på sangen:

"Lambi, Lambi tørkerull,

tørker barnas rompehull.

Stakkars stakkars rompehull.

Full av Lambi tørkerull"

Vet ikke om jeg skal le eller gråte... :whistle::P

Og så tørkerull da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lambi, Lambi tørkerull,

tørker barnas rompehull.

Full av Lambi tørkerull"

*Ler så jeg griner *

Lambi er en selvfølge ! Ingen over, ingen ved siden... eller forresten - mose i skogen er fint da :whistle:.

Og det skal selvsagt brettes pent sammen - ca 8-9 tørk...

... også hater man sånne dispensere som har ett-tørk-om-gangen-opplegg... DET er py det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her har vi(utrolig nok :whistle::P ) diskutert før om jeg ikke husker helt feil. Morsomt. Det er mye interessant å si om dopapir. Jeg bruker vel det som er i huset. Jeg slenger meg på Maria sin om ha en mellomting mellom sandpapir og silkemykt. Bruker vel rundt åtte "ark" og det skal selvfølgelig brettes pent, på en helt spesiell måte, som jeg etter mange år med dobesøk har utviklet. Tror forresten vi pleier å ha dopapir med ekorn på pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere.. Julepapir! Vi sitter på og og tørker oss med papir med nisser på!

Kanke fordra dopapir med mønster! Blomster, sauer og rosa hjerter.

Var på butikken i går da så jeg det stod skrevet: Elegant dekorert papir. Hvem i all verden bryr seg om mønsteret på det de tørker seg i rompa med?

Sånn alla hvor mykt papiret er er jo viktig, der er det i alle fall et poeng. Men om papiret har trykket inn mønster er vel ett fett?

Men en ting det finnes faktisk parfymerte dassruller! Man kan velge mellom: roseduft, jasminduft og en til noe blomster duft. Hvem gidder og bruke parfyme i rompa?

Jeg tror at rosa parfymert dopapir er med tanke på de blinde, da trenger de ikke å tenke på om de egentlig er ferdig og tørke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg har å si er at enden på dopapiret SKAL UT fra veggen. Jeg MÅ snu dopapir som henger med enden inn uansett hvor jeg er.

Og turkis og rosa polen-papir er ikke mye digg å tørke seg med. (det var som sandpapir)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lambi, Lambi tørkerull,

tørker barnas rompehull.

Full av Lambi tørkerull"

Haha, nå vet jeg hva jeg skal nynne på neste gang :Laugh::whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toalettpapir er ut... her snakker vi om vask med jetstråle (mmm) og deilig lufttørking etterpå. :whistle: Hva slags toalettvaner er det dere har da? ...papir? ...hmpf!

...og da har man noen ekstra minutter til å lese Donald :P

Hahaha, en sånn en hadde vi på skola våres.. :Laugh:

Bare den var litt større elns...

Den var for de handicap folka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lambi, Lambi tørkerull,

tørker barnas rompehull.

Full av Lambi tørkerull"

Råbra! :Laugh::ahappy:

Her går det også i Lambi. (Dorull riktignok, og ikke tørkerull :ahappy: )

Papiret brettes

Halve-hele rullen alt etter behov.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lambi, Lambi tørkerull,

tørker barnas rompehull.

Full av Lambi tørkerull"

Den er gammel den :closedeyes:

Kom noen små barn til meg når jeg var på vei til ungdomskolen, også spurte de hva jeg het. Jeg svarte "monica!" jeg. og da begynte de.

"Lambi, Lambi tørkerull, tørker Monicas rompehull". festlig morsomt :rolleyes:

EDIT: B'en på tastaturet er ikke helt med om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom noen små barn til meg når jeg var på vei til ungdomskolen, også spurte de hva jeg het. Jeg svarte "monica!" jeg. og da begynte de.

"Lami, Lami tørkerull, tørker Monicas rompehull". festlig morsomt :rolleyes:

*små le og humre for meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lami, Lami tørkerull, tørker Monicas rompehull". festlig morsomt :rolleyes:

*ler*

Litt av noen barn der du bor! :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...