Gå til innhold
Hundesonen.no

home.no

Toller

Recommended Posts

Skrevet

Håper noen kan hjelpe... For nå står jeg helt fast. Har lagd ny bruker, og får opp dette:

"Hvis det er første gang du bruker hjemmesideeditoren, bør du lese teksten under.

Dette er et redigeringsverktøy som raskt lar deg lage både kompliserte og enklere hjemmesider. Siden bygges gradvis opp av komponenter som bl.a. overskrift, tekst, bilde, linker, teller og gjestebok. Du velger selv nøyaktig hvilke komponenter du vil ha med og hvor de skal være.

Komponentene kan settes inn både over og under hverandre, trykk på -knappen for å sette inn en ny komponent akkurat der. For å flytte en komponent opp trykker du på , og for å flytte ned trykker du på . Etter at du har laget en komponent, kan du alltid gå inn og endre på den, eller slette den.

Hovedsiden din heter index.html. Det er den alle ser når de går inn på http://www.home.no/jeanettetyl/. For å lage flere sider, fyller du inn ønsket filnavn i feltet i menyen over, og trykker "Ny side".

index.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet."

Jeg prøver med forskjellige navn og får opp dette:

"jeanettesin.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet."

Hva gjør man? :ahappy::ahappy:

Skrevet

Det er alltid mye surr med home... plutselig får man ikke logget seg inn og sånn... jeg har aldri fått det til, så det eneste jeg kan gjøre er å anbefale deg å lage hjemmeside et annet sted...

Skrevet

index.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren,

betyr vel egentlig

du har ikke fått tildelt noe webhotell/serverplass enda,

tar gjerne noen uker (les mnd) før de klarer å få til dette......

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er slett ikke alle som får katter og hunder til å gå sammen. Hva slags hunder har du, og hvor gamle er de? Vi måtte omplassere våre katter, da de og hunden aldri kom overens. Det beste er nok om de kan se hverandre, men ikke komme fysisk bort til hverandre. En kompostgrind er ikke mye til hjelp mot ivrige hunder hvis de er større enn en chihuahua.  Jeg har ikke noe erfaring med dette etter det første forsøket for 20 år siden, så jeg har dessverre ingen gode råd, utover å overhodet ikke la de være løse sammen.
    • Jeg har tatt kompostgrind på døra men hundene bare bryter den opp så det går ikke.
    • Jeg har hunder fra før av og har skaffet meg kattunger. Jeg har hatt kattungene på eget rom. Bytta tepper sånn at de skulle lukte hverandre. Latt hundene være i bånd. Dette funka bra i 2 måneder. Nå på den 3.måneden så har alt snudd. Hundene blir ville når kattungene kommer ut. De bjeffer. Jeg tør ikke å la de gå løs. De gjorde dette først og da var de rolige. Men nå hopper de og bjeffer og er mye mere på. Hva bør jeg gjøre nå? Jeg har gått gradvis frem men kattungene er redde og det er ikke greit.  Er det lurt å ta inn kattungene på ett eget rom ennå? Eller å slippe de løs sammen med løse hunder? Redd hundene blir mere ivrig når de har på bånd på. Og at forventningene da blir skyhøye hver gang de kommer ut. Hvis de var ute og løse sammen hele tiden hadde dem da synes det er mere kjedelig? Vil at de skal godta dem.  Jeg har sikkert gjort noe galt siden folk får jo hunder og katter til å gå sammen når de tar det gradvis. Det har jeg gjort også. Hva bør jeg gjøre nå?
    • Alder opp til 12 uker: Den viktigste sosialiseringsperioden, når valpene ennå ikke har utviklet noen uttalt frykt.
    • Det viktigste rådet når du skal velge mellom disse skolene, er å legge merke til hvor intensivt timeplanen er og de metodiske nyansene i oppførselskontrollen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...