Gå til innhold
Hundesonen.no

Panda'n min

puddellover

Recommended Posts

Skrevet

Dumme lille hamstret mitt :)

En søt frøken på 7 mnd ,hun har hatt et kull på 4 og har alltid vært en frisk og flott jente med en super vekt :)

Hun er veldig søt og til tider fotogen :)

IMG_3739.jpg

IMG_3691.jpg

IMG_3673.jpg

IMG_3716.jpg

IMG_3707.jpg

Fargen hennes er black banded.

Hennes ringe bolig :hyper:

IMG_3649.jpg

Sønnen hennes.BRUN

IMG_3784.jpg

Black eyed creme :poke:

Datteren hennes.JERIKA

IMG_3759.jpg

Mørk viltfarget banded :P

Datteren hennes.MARONA

IMG_3007.jpg

Mørk viltfarget banded :P

Datteren hennes. ZOLENA

IMG_2619.jpg

Zolena er Dark grey ,dvs. en sjelden farge i norge :P

Noen bilder når ungene til Panda og Nøtte var små.

FØRST MOREN OG FAREN TIL UNGENE :

IMG_2182.jpg

Jerika ca 9 dager:

jerika-1.jpg

Marona og Jerika ca 9 dager:

IMG_2280.jpg

Skrevet

Så Søte hamstere :rolleyes: Vi har to hann hamstere (dyrebutikken tok feil). Skulle hatt to hunner :P De er unge, og lever sammen, men vi får se, om de klarer å holde fred, i lengden? Deres største fan, er Border colliene våre (3 stk.) De kan sitte i timesvis, å gjete på dem :P

Skrevet

Kjempesøte. :P

Så Søte hamstere :rolleyes: Vi har to hann hamstere (dyrebutikken tok feil). Skulle hatt to hunner :P De er unge, og lever sammen, men vi får se, om de klarer å holde fred, i lengden? Deres største fan, er Border colliene våre (3 stk.) De kan sitte i timesvis, å gjete på dem :P

Jeg hadde to hannhamstre - Søsken sammen, men det gikk kun bra til de ble kjønnsmodne.

Skrevet
Kjempesøte. :)

Jeg hadde to hannhamstre - Søsken sammen, men det gikk kun bra til de ble kjønnsmodne.

Når blir de kjønnsmodene,da? Vet du, eller noen andre det?

Skrevet

TAKK :) .

i en alder av tre- fire uker.

Vanlig å skille kjønnene når de er ca 3 uker.

Men søstre kan bo sammen til de er ca to mnd før de begynner å sloss.

Men jeg ville aldri tatt sjansen på det.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så utrolig søte da. :) Nå fikk jeg lyst på hamster igjen.. Huff. Den ene hamsteren vår fikk også unger, men den hadde tydeligvis parret seg med broren i dyrebutikken så alle døde før de var 1 år. :unsure:

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...
Skrevet

Hei :)

Jeg synes Zolena var helt nydelig! :)

Skulle gjerne hatt en sånn selv :)

Men stakkars, har hun dødd ? Huff..

• 5 weeks later...
Skrevet

Stakkars! :) Og hun som var så utrolig fin... :closedeyes:

En av hamsterungene våre hadde begynt og hamstre ullen sin og tilslutt blitt kvalt ;)

Savner henne, hun var utrolig snill.. ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...