Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten høneblund

Yodel

Recommended Posts

Guest Jonna
Skrevet

Har noen fine eksempler her også:

mai07256.jpg

juni07015.jpg

Finn valpen:

mai07113.jpg

Eller denne videoen

Det er noe med AK og sove med hengende hode, mulig dem mangler blod i det lemmet eller noe :P

Skrevet

http://i43.photobucket.com/albums/e377/ken...es/mai07256.jpg

http://i43.photobucket.com/albums/e377/ken...s/juni07015.jpg

Finn valpen:

http://i43.photobucket.com/albums/e377/ken...es/mai07113.jpg

Eller denne videoen

Det er noe med AK og sove med hengende hode, mulig dem mangler blod i det lemmet eller noe :P

Haha, de var jo såå søte da :P

Skrevet

Herlige bilder både fra Yodel og JeanetteH :P Jammen kan hundene finne på kreative sovestillinger innimellom!

Skrevet

mai07256.jpg

juni07015.jpg

Finn valpen:

mai07113.jpg

Eller denne videoen

Herlig! :P

Skrevet

Helt vanvittig hva små bisker får til - det må da kunne kalles "godt sovehjerte", eller "stupsoving" (lille basselusk ser vitterligen ut til å ha sovnet i farta!) og den stakkaren som har ventet så lenge på maten at den har sovnet (dødd?) oppi matskålen.. er noen her i huset som kan relatere til det ja!

Skrevet
http://i77.photobucket.com/albums/j42/yode...basenji-lur.jpg

En god illustrasjon av en normal sovestilling her i huset...

Dette her er skikkelig dårlig gjort Yodel! Først leser jeg morsomme Basenji historier fra Tonje som øker lysten på liten krøllhale hund, så får jeg slke bilder servert! Dette er basenji-propaganda! :P (en meget velfungerende basenji-propaganda vel å merke!) Herlige hunder som virker som om de har utrolige personligheter! :P

Skrevet
Dette her er skikkelig dårlig gjort Yodel! Først leser jeg morsomme Basenji historier fra Tonje som øker lysten på liten krøllhale hund, så får jeg slke bilder servert! Dette er basenji-propaganda! :P (en meget velfungerende basenji-propaganda vel å merke!) Herlige hunder som virker som om de har utrolige personligheter! :P

:P

Skrevet

Haha, helt enig! <_< :P Jeg vil også ha gleden av å eie en Basenji en gang. Det hjalp ikke etter å ha lest middagshistorien og sett dette bildet!

Kanskje det er en slik samboeren får ønske seg om noen år. :P Det blir bra. En pitteliten hund, en mellomstor og en "stor" :P

Skrevet

Den berømte "tollerstillingen" (er visst vanlig hos en del andre raser, men visstnok spesielt utbredt hos tollere):

Ser ikke spesielt behagelig ut... Når Josie skal skifte til denne stillingen legger hun seg rett ut, med alle labbene godt utstrukket :Laugh:

Skrevet

Whisky sover

p1030881633x844316x422aj9.jpg

Må bare ha med dette, sover ikke da men Whisky prøver slappe av. Så kommer Tequila og setter seg oppå hunden! ( Whi er 16 uker og Teq 2år)

img0263972x648486x324tq1.jpg

Skrevet
Den berømte "tollerstillingen" (er visst vanlig hos en del andre raser, men visstnok spesielt utbredt hos tollere):

Ser ikke spesielt behagelig ut... Når Josie skal skifte til denne stillingen legger hun seg rett ut, med alle labbene godt utstrukket :Laugh:

Den der stillinga brukes ofte her i huset også. :wub:

emmalofoten2020.jpg

emmalofoten2021-1.jpg

flaksiflaks062-1.jpg

flaksiflaks124litn.jpg

Sover ikke så tungt her akkurat.

Skrevet
Den der stillinga brukes ofte her i huset også. ;)

emmalofoten2020.jpg

emmalofoten2021-1.jpg

flaksiflaks062-1.jpg

flaksiflaks124litn.jpg

Sover ikke så tungt her akkurat.

Det ser jo bare så lite behagelig ut å ligge sånn og sove :P:wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...