Gå til innhold
Hundesonen.no

Baghera og Joy (Bullebo's Game Over og Abiagas Joy)

SoppenCamilla

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

En stor bulle i "fri flyt" over marka - det er et herlig syn :lol: Nydelig bikkje! Skulle gjerne latt min Kompis leke med han hvis vi bodde nærmere.

Skrevet
Fine bilder av fine vofsen. :P Savner kampelgen litt, jeg da.... :lol:

Ikke si det her til noen, men det ER Perle! Ho har felt geviret for vinteren, men er litt flau over det, så ho poserer som Baghera.

En stor bulle i "fri flyt" over marka - det er et herlig syn ;) Nydelig bikkje! Skulle gjerne latt min Kompis leke med han hvis vi bodde nærmere.

Ja, det hadde vært gøy. Kanskje det kommer en utstilling eller noe i nærheten av deg en gang. Da kan vi få til det, veit du! :P

Skrevet
Nydelige bissevovver og pus :lol:

åhhh så nydelig hund!

Tusen takk! :lol:

Fler bilder fra i dag! Jeg mistenker at han har blitt bitt av en mongo-basill, sånn at han ser mongo ut på stort sett alle bildene. :closedeyes:

IMG_6429.jpg

IMG_6430.jpg

IMG_6433.jpg

Kaldt skjell.

IMG_6443.jpg

IMG_6458.jpg

IMG_6486.jpg

IMG_6498.jpg

IMG_6513.jpg

IMG_6523.jpg

IMG_6537.jpg

IMG_6587.jpg

IMG_6596.jpg

Heia svart-hvitt!

IMG_6605.jpg

IMG_6610.jpg

IMG_6623.jpg

IMG_6630.jpg

IMG_6633.jpg

IMG_6657.jpg

IMG_6659.jpg

IMG_6668.jpg

IMG_6677.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...