Gå til innhold
Hundesonen.no

Baghera og Joy (Bullebo's Game Over og Abiagas Joy)


SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet

Var helt nødvendig. ;)

Men Titti stemmer veldig for å gå tur med dere igjen! :D Og jeg stemmer for at Willy ikke kan komme noen vei med bøllingen sin :icon_redface: thihi...

Du må få tak i bilen en ettermiddag så kan vi dra i elven å bade å sånt. Er heldigvis mye mindre vann der nå... :)

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Var helt nødvendig. :P

Men Titti stemmer veldig for å gå tur med dere igjen! :D Og jeg stemmer for at Willy ikke kan komme noen vei med bøllingen sin :icon_redface: thihi...

Du må få tak i bilen en ettermiddag så kan vi dra i elven å bade å sånt. Er heldigvis mye mindre vann der nå... :)

Jeg syns ikke det var så skrekkelig nødvendig, men nå ligger de der.. Satse på at folk ser mer på bikkja enn meg.. :P

Jeas, hvis det blir bra vær og slikt en dag, så rapper vi bilen.. ;)

Skrevet

gidder ikke diskutere bildet av deg mer. Det var bikkja jeg ville vise frem... :D

nydelige bulle (:))

Men send en melding først. Jobber litt sånn innimellom serru... :icon_redface:

Skrevet

bruker du e-mail adressen på msn, så kan jeg sende de jeg... Må bare forminske de først.... :icon_redface:

Skrevet

Nå er den lagd... Da er det bare å huske å gi deg den...

Men du burde gå inn på hundifokus.no og se om det er noen interessante kurs for dere der :icon_redface:

Skrevet
Nå er den lagd... Da er det bare å huske å gi deg den...

Men du burde gå inn på hundifokus.no og se om det er noen interessante kurs for dere der :)

Åja, sier du at bikkja mi ikke er bra nok?? :icon_redface:

Tss, skal gå inn og se, jeg! ^^

Skrevet

Bikkja di trenger litt fart i ræva. i hvert fall når det gjelder lydighet.... :icon_redface:

neida.. bare tuller litt... han er jo treg av seg men hører jo. Må bare tenke seg godt om først... :)

  • 2 weeks later...
Skrevet

DSC02166.jpg

Joy og Rani på en stoooor ferdigplen.

DSC02164.jpg

Baghera også, en smule sliten.

DSC02163.jpg

Selvsagt går man ikke forbi en sånn fin plen uten å rulle seg!

DSC02162.jpg

DSC02165.jpg

Laaang tunge!

DSC02154.jpg

"Jeg vil ikke egentlig bli tatt bilde av jeg, mamma.."

DSC02157.jpg

Sove..

DSC02150.jpg

DSC02147.jpg

;)

DSC02141.jpg

Kan leke også, faktisk!

DSC02132.jpg

Baghera og kusina mi. :)

DSC02128.jpg

Oppmerksom på utstilling.

DSC02133.jpg

En liten park vi tok kveldsturen i, utrolig pent med bare den ene lyset i midten.

Skrevet

DSC02223.jpg

Et lite forsøk på å få bilde av en halvveis oppstilt Joy, om det var veldig vellykket skal jeg ikke uttale meg noe særlig om. :)

DSC02219.jpg

Ute og gjemmer seg i høye gresset!

DSC02217.jpg

DSC02216.jpg

Camilla: "Joy, stååå" Joy: "Jeg setter meg jeg, da.."

DSC02212.jpg

Her lukta det veldig godt.

DSC02210.jpg

Baghera stiller seg opp litt for meg.

DSC02209.jpg

Stå peeent.

DSC02205.jpg

Joy gjør det ho kan best i heeeele verden: dra i båndet!

DSC02206.jpg

Baghera hermer!

DSC02208.jpg

Oooog begge to!

DSC02204.jpg

Sorry-face

DSC02199.jpg

DSC02194.jpg

Hallooo?

DSC02188.jpg

Åherregudsepådet!

DSC02178.jpg

DSC02186.jpg

Rulleeeeeee!

DSC02184.jpg

Desperat forsøk på å få noen til å hoppe ble til at de droppa å hoppe og så mongo ut istedet.

DSC02180.jpg

Skrevet
Fine hunder ;)

Tusen takk! ^^

Du fikk photobucket til å samarbeide til slutt? :D Fine bilder av fine hunder :)

Jada, måtte bare legge ut noen få bilder om gangen, da gikk det. Kanskje jeg skal klikkertrene photobucketen min? :P

Tusen takk! :)

Skrevet

Baghera & Joy er som vanlig helt snuskerusk :D Kan Joy også dra i båndet? Nessie er også en mester til det.. De kunne deltatt i konkurranse i bånddraing sammen jo :) Hehe.. Uansett så går man jo mye raskere på tur.. Merker stor forskjell når jeg går med Nessie som trekker og Irja som er en engel i bånd. Men jeg liker å gå i litt tempo. :)

Skrevet
Baghera & Joy er som vanlig helt snuskerusk ;) Kan Joy også dra i båndet? Nessie er også en mester til det.. De kunne deltatt i konkurranse i bånddraing sammen jo :) Hehe.. Uansett så går man jo mye raskere på tur.. Merker stor forskjell når jeg går med Nessie som trekker og Irja som er en engel i bånd. Men jeg liker å gå i litt tempo. :P

Joda, draing er gøy! :) Men blir jo dårlig med tempo når "digre" hannhunden skal stoppe og utstudere alle lukter som befinner seg på veien! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...