Gå til innhold
Hundesonen.no

Baghera og Joy (Bullebo's Game Over og Abiagas Joy)


SoppenCamilla

Recommended Posts

Var helt nødvendig. ;)

Men Titti stemmer veldig for å gå tur med dere igjen! :D Og jeg stemmer for at Willy ikke kan komme noen vei med bøllingen sin :icon_redface: thihi...

Du må få tak i bilen en ettermiddag så kan vi dra i elven å bade å sånt. Er heldigvis mye mindre vann der nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar
Var helt nødvendig. :P

Men Titti stemmer veldig for å gå tur med dere igjen! :D Og jeg stemmer for at Willy ikke kan komme noen vei med bøllingen sin :icon_redface: thihi...

Du må få tak i bilen en ettermiddag så kan vi dra i elven å bade å sånt. Er heldigvis mye mindre vann der nå... :)

Jeg syns ikke det var så skrekkelig nødvendig, men nå ligger de der.. Satse på at folk ser mer på bikkja enn meg.. :P

Jeas, hvis det blir bra vær og slikt en dag, så rapper vi bilen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidder ikke diskutere bildet av deg mer. Det var bikkja jeg ville vise frem... :D

nydelige bulle (:))

Men send en melding først. Jobber litt sånn innimellom serru... :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikkja di trenger litt fart i ræva. i hvert fall når det gjelder lydighet.... :icon_redface:

neida.. bare tuller litt... han er jo treg av seg men hører jo. Må bare tenke seg godt om først... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

DSC02166.jpg

Joy og Rani på en stoooor ferdigplen.

DSC02164.jpg

Baghera også, en smule sliten.

DSC02163.jpg

Selvsagt går man ikke forbi en sånn fin plen uten å rulle seg!

DSC02162.jpg

DSC02165.jpg

Laaang tunge!

DSC02154.jpg

"Jeg vil ikke egentlig bli tatt bilde av jeg, mamma.."

DSC02157.jpg

Sove..

DSC02150.jpg

DSC02147.jpg

;)

DSC02141.jpg

Kan leke også, faktisk!

DSC02132.jpg

Baghera og kusina mi. :)

DSC02128.jpg

Oppmerksom på utstilling.

DSC02133.jpg

En liten park vi tok kveldsturen i, utrolig pent med bare den ene lyset i midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC02223.jpg

Et lite forsøk på å få bilde av en halvveis oppstilt Joy, om det var veldig vellykket skal jeg ikke uttale meg noe særlig om. :)

DSC02219.jpg

Ute og gjemmer seg i høye gresset!

DSC02217.jpg

DSC02216.jpg

Camilla: "Joy, stååå" Joy: "Jeg setter meg jeg, da.."

DSC02212.jpg

Her lukta det veldig godt.

DSC02210.jpg

Baghera stiller seg opp litt for meg.

DSC02209.jpg

Stå peeent.

DSC02205.jpg

Joy gjør det ho kan best i heeeele verden: dra i båndet!

DSC02206.jpg

Baghera hermer!

DSC02208.jpg

Oooog begge to!

DSC02204.jpg

Sorry-face

DSC02199.jpg

DSC02194.jpg

Hallooo?

DSC02188.jpg

Åherregudsepådet!

DSC02178.jpg

DSC02186.jpg

Rulleeeeeee!

DSC02184.jpg

Desperat forsøk på å få noen til å hoppe ble til at de droppa å hoppe og så mongo ut istedet.

DSC02180.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baghera & Joy er som vanlig helt snuskerusk :D Kan Joy også dra i båndet? Nessie er også en mester til det.. De kunne deltatt i konkurranse i bånddraing sammen jo :) Hehe.. Uansett så går man jo mye raskere på tur.. Merker stor forskjell når jeg går med Nessie som trekker og Irja som er en engel i bånd. Men jeg liker å gå i litt tempo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baghera & Joy er som vanlig helt snuskerusk ;) Kan Joy også dra i båndet? Nessie er også en mester til det.. De kunne deltatt i konkurranse i bånddraing sammen jo :) Hehe.. Uansett så går man jo mye raskere på tur.. Merker stor forskjell når jeg går med Nessie som trekker og Irja som er en engel i bånd. Men jeg liker å gå i litt tempo. :P

Joda, draing er gøy! :) Men blir jo dårlig med tempo når "digre" hannhunden skal stoppe og utstudere alle lukter som befinner seg på veien! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...