Gå til innhold
Hundesonen.no

Tv-Serier


Turnip

Recommended Posts

CSI og Prison Break. Men blir bare på DVD da.

Lost datt jeg av rett etter andre sesong starta. Orker ikke å følge med på serier på TV, siden jeg bare får sett annenhver uke (og ikke alltid da en gang...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Jeg er jo helt håpløs så klarer jo aldri få med meg alle episodene, ikke blir det lettere av å jobbe kveld annenhver uke. Hvis jeg husker det/kan/har tid så liker jeg og få med meg:

Gilmore Girls

Ugly Betty

Home and Away

Hmm.. var det alt? Haha, ser ikke så mye på TV.. Det hender Friends, Scrubs og 70's show står på mens vi spiser middag, de er litt morsomme da.

Savner Sex and the City jeg.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritt serier er:

- Buffy the vampire slayer

- Angel

- CSI: Las Vegas

- Prison Break

- LOST

- Masters of horror

- My name is Earl

- Simpsons

Jeg har dessverre en svakhet for å kjøpe seriene på DVD så har hele Buffy + Angel og 5 sesonger av CSI, 1 sesong av Prison Break og 1 sesong av My name is Earl stående i hylla... :lol: Rart jeg ikke er blakkere... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mine favoritter i kronologisk rekkefølge: :lol:

- Frustrerte fruer

- Ugly Betty

- Top Model

- Designerspirene

- Jakten på kjærligheten

- Pacific Blue

De tre sistnevnte er ikke akkurat serier, men programmer.

Ellers liker jeg blant annet friends, hotell cæsar og SOS barnevakten/hudehjelpen. :lol:

Den høyeste prioriteringen vil alltid være frustrerte fruer! Det er jeg totalt avhengig av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får med meg alle CSI-episodene (altså ikke de som går i reprise 2250, men Las Vegas som går på tirsdager). Også prøver jeg å få med meg så mye Simpsons som jeg kan, men det kræsjer som oftest med middag eller andre ting.

Og hvis jeg tilfeldigvis svipper innom akkurat da, lar jeg TVen stå på om jeg kommer innom Scrubs, Little Britain, Seconds from disaster eller Air crash investigation (de to siste går på NGC).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ ha med meg Hotel Cæsar.. :lol:

Også ser jeg på:

- Home & Away

- Pokerfjes

- Dr.Phil

- Reba

NØDVENDIG :lol:

Også ser jeg gjerne på sånne dokumentarer som går..

Kommer helt an på hva det går ut på såklart.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhr, jeg er så lei av tv at jeg tror jeg spyr snart. :lol: Men men. Jeg følger med på Hotel Cæsar da, for det er så teit at det er moro. Også er det litt spennende. :lol: Også ser jeg på Simpsons når jeg gidder, for det er hysterisk morsomt av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ser litt for mye på tv. :lol:

Mine favoritter:

One Tree Hill

Smallville

Gilmore Girls, som nå er slutt! :lol:

Med hjartet på rette staden

Criminal Minds

Veronica Mars

Ellers ser jeg også på andre ting, som Lost, Ugly Betty, Grey's Anatomy, Old Christine og mye annet.

Elsker også alle former for oppussingsserier! Uff, når jeg skal skrive hvilke hvilke serier jeg ser på, skjønner jeg at jeg kunne trengt å se litt mindre på tv. Men selv om det ser ille ut, så ser jeg ikke på alt hver uke altså. Det er disse seriene jeg liker å se på når jeg skrur på tv'en. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ikke med på noen TV-serier nå, men har jo Friends, Sex & the City, Cold Feet og Seinfeld på DVD. Det er jo lenge siden de var ferdige da, men kjekke serier er det :) Eneste serien jeg har fulgt med på i det siste er Greys Anatomy, og det har jeg lastet ned... Ser fint lite på TV :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 her er C.S.I, det er alltid like spennende!

Ellers ser jeg gjerne på sos hundehjelpen/barnevakten. Og Beverly Hills liker jeg, men den går jo på dagen, så er ikke alltid like lett å få med seg..

Dersom jeg skrur på tv`en fordi jeg ikke har noe gjøre, og disse programmene går, blir jeg ofte sittende:

- Alle elsker Raymond

- American funniest homevideos

- Steg for steg

Ellers er jeg veldig glad i filmer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serieslave, det er meg! :P

Alle CSI`ene, Cold case, Criminal minds, Without a trace, Bones, Profiler, Supernatural, Ghost whisperer, numb3rs, Greys anatomy (takk og lov for internett, har sett ferdig den sesongen de nå venter på i Norge :P ), Dharma og Greg, Shark, House, Akutten, Chicago hope, Strong medicine (finfin sykehus-serie av Whoopi Goldberg..), Surface (hektet nå...) og sist med ikke minst...da jeg var mindre var jeg hektet på Love boat! Fine serien :ahappy:

Jeg ser MYE på tv gitt, men bare på det vi laster ned. Hater reklamepauser! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lost

Cold Case

CSI

RSPCA Dyrepolitiet

Simpsons

Family Guy

Ser egentlig sjeldent på tv,men plukker opp disse seriene.Lost ser jeg ikke på tv,men laster ned.

Det er den eneste serien jeg ser alle episoder slavisk,hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden står stille når jeg ser på fustrerte fruer ELSKER DEM! De nærmeste vennene mine vet at det nytter ikke ringe meg mellom klokken halv ti og halv elleve om tirsdager for da er jeg "borte"

Ellers digger jeg:

- Sex&The city (Blir ALDRI lei)

- The OC (selv om jeg bare har sett første sesongen)

- Friends

Andre serier jeg kan følge med på av og til:

-Grey's anatomy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...