Renate A Skrevet 8. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2007 Så søte valper, morro at du endelig venter på valp etter all grublingen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 8. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2007 Caroline: Det er Glowing Star det er snakk om. Renate: Ja, endelig, fram og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 8. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2007 Har du bestemt deg for henne? Hun ser veldig velkonstruert ut ihvertfall. Blir spennende å høre. Sorry at jeg snoker sånn altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 8. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2007 Snok i vei du Nei, har ikke bestemt meg for henne, jeg er veldig i tvil. Jeg har satt de små grå i sving, og tenker så det knaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 11. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2007 Gratulerer så mye Tipper du gleder deg nå ja Har du forresten bestemt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 12. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Ja, nå har jeg bestemt meg. Det blir valp fra det kullet jeg i utgangspunktet skulle ha fra Poster bilder av valpene 4 uker gamle: Herlige, ikke sant? Alle bildene er lagt ut med tillatelse fra oppdretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 Skjønne er de! Liker spesielt tispe 2 Lykke til med valget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 12. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2007 For noen herlige nurk! Jeg er enig med Caroline at tispe 2 hadde særdeles herlig uttrykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 16. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2007 Vi var å besøkte dem i går igjen, skal si at det skjer forandringer på to uker ja Det er tre herlige jenter, totalt forskjellige. Sånn egentlig, egentlig så mener oppdretter at det er for tidlig å velge ut en favoritt, men jeg klarte ikke dy meg (favoritten er hemmelig da ) Aldeles nydelige er de alle sammen, uten tvil. Alle valpene er øyelyst FRI. Godt fornøyd. Poster nye bilder av jentene fem uker gamle, denne gangen også med ståbilder: Jeg gleder meg så utrolig mye, det skal bli så moro med valp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Nydelige! Jeg har fremdeles favoritt i tispe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Kjempe nydelig jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Herlige valper! Må nok en gang si meg enig med Caroline, tispe to er virkelig herlig! Spennende å følge med hvordan de alle utvikler seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Å! Liker best fargene på nr. 3. Nr 2 har herlig utrykk! Har ikke nr 3 veldig oppstårende ører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Så skjønne de er, jeg likte best nr to, var noe med uttrykket hennes som jeg syntes var så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 17. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Jeg kan med sikkerhet (nesten hvertfall) si at det ikke blir tispe nummer to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Jeg kan med sikkerhet (nesten hvertfall) si at det ikke blir tispe nummer to Ja jeg vil tro Elvy og Anne Lise vil beholde henne selv Hvertfall når jeg ser hvilket stamtavle navn de har valgt på henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Får nesten diabetes, de er så søte Spennende med valpevalg. Var bare to tisper i kullet vi fikk fra, så vi slapp å velge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Ja jeg vil tro Elvy og Anne Lise vil beholde henne selv Hvertfall når jeg ser hvilket stamtavle navn de har valgt på henne Ja det var vel det vi resonnerte oss fram til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 17. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 så utrolig skjønne Synes nr 3 er finest jeg da.. Mer våken i blikket enn nr 2. Men herlige alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 17. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Da må jeg nesten avsløre at min favoritt er tispe en, siden hun ikke engang er nevnt Men mye kan forandre seg på de ukene som er igjen.. Men, de er så nydelige og søte hele gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariJ Skrevet 25. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Da er valpen vår valgt Vårt lille gull er tispe nummer en: Kelroe's New Dream Girl, "Keira" til vanlig. Vi var å besøkte de i går, makan til show de holdt, og alle skulle opp i fanget og få en suss Poster bilder av jentene 6 uker gamle: Dette er vår lille prinsesse, er hun ikke skjønn? New Hope To Win, denne jenta er det trøkk i, viljesterk til tusen i følge oppdretter New Little Miracle, også en kjempesøt frøken, veldig rolig av seg. Så, nå teller jeg ned, og gleder meg som en unge til julaften. Samboer blir litt over meg til tider tror jeg, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Så UTROLIG gøy å se den nye hunden din!! ENDELIG!! Kjempe glad på dine vegne, Mari! Gratulerer, hun er kjempe skjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 åååh...så nydelige de er Husker når Phoebe var like gammel, så liten og herlig! Misunner deg nå, blir skikkelig valpesjuk Gratulerer så mye med valp, du har en fantastisk tid i vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 25. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2007 Så nydelig hun er! Åå, nå fikk jeg også lyst på sheltievalp! Lykke til med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Ååå hun er helt super søt! Elsker det uttrykket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar