Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil trene lp noen kvelder i uka med meg og Turbo?


turbogutten

Recommended Posts

Vel, han er en j*vel til å skille menn fra damer, og skjønn det den som vil, men damer med skjegg og bart er helt ok! :rolleyes: Men takk så mye for tilbudet, og enten det blir med eller uten skjegg så hadde det vært veldig hyggelig å treffe dere igjen... Tror Snorre hadde satt stooooor pris på å få flørte litt med frk Dina igjen, hu var skikkelig smaskens... :love2:

Nå er hun vel ekstra snasen, hun har løpetid :)

Edit: om noen hadde klart å hoste opp et kart, eller i det minste et gatenavn, hadde jeg i hvert fall vært litt nærmere å komme meg dit...

Edit 2: Kanskje vi kunne møttes ved barnehagen på Radiumhosp og gått dit, Marianne?

Hadde vært fint med et kart, greit å ha med bilen opp, så visse løstøser kunne sitte i bilen når hun ikke var ute og evt. ble trent (hun er så fjollete at vi ikke skal banne på at jeg gidder det, liksom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Nå er hun vel ekstra snasen, hun har løpetid :P

Hadde vært fint med et kart, greit å ha med bilen opp, så visse løstøser kunne sitte i bilen når hun ikke var ute og evt. ble trent (hun er så fjollete at vi ikke skal banne på at jeg gidder det, liksom).

Selvfølgelig et veldig godt poeng... Jeg skal ha med kamera og min nye linse ( :) ), og da er det veldig greit å ha "heftig og begeistret" i bilen...

KART!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så moro som du fantaserer om, hun ER datteren til Dina, og blir veldig håndterbar om man bare gidder å ta på henne litt.. hehe :P

Vi vurderer det, men jeg er utenbys fra, så jeg trenger en mer nøyaktig veibeskrivelse i såfall.. :)

Pokker, nå som jeg hadde det så moro inni hodet mitt :)

Edit: om noen hadde klart å hoste opp et kart, eller i det minste et gatenavn, hadde jeg i hvert fall vært litt nærmere å komme meg dit...

Edit 2: Kanskje vi kunne møttes ved barnehagen på Radiumhosp og gått dit, Marianne?

Ja det kan vi, men det er også mulighet for å kjøre helt fram dit hvis du vil..?

*Tegne og forklare*

Fra Smestad (dit klarer dere vel å komme på egenhånd..?) så er det bare å kjøre opp Sørkedalsveien rett fram. Passer Njård hallen (på venstre side) så er det til venstre i neste lyskryss. Mener det står skiltet til Persbråten vgs, men det er jeg litt usikker på.. Kjør så langt du kommer, du skal på baksiden av det siste bygget :) Ikke spes vanskelig å finne fram til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke vi heller dessverre... Selv om jeg skal innrømme at jeg glemte det også :ahappy: Kom inn fra lang skogstur kvart på åtte, så var ikke så mye vits å stresse avgårde da. Jeg husker jo for søren ikke hvilken dag det er lenger, siden jeg har fri nesten hele tiden. Tror jeg trenger en personlig assistent, noen som melder seg? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med å dra for å ta sånn sink test men siden jeg klarte å bruke eeekstra lang tid i matbutikken under middagshandlinga rakk jeg det ikke :P så verken test eller trening på oss i dag :P kan tenke meg dere hadde det kjempemorro :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...