Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil trene lp noen kvelder i uka med meg og Turbo?


turbogutten

Recommended Posts

Ja som dere sikkert skjønner lurer jeg på om noen her inne har lyst på treningskamerater en-to ganger i uken? spesielt denne uken å neste :icon_cry: Jeg å Turbo er meldt på NKK Trondheim og er laangt fra bra nok forberedt

Så hvis noen bor i nærheten av tveita eller i t-bane avstand unna og vet om ett fint sted å trene er det bare å hyle ut!

*spentspent* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Jeg vil gjerne så sent som mulig hehe, så etter 7 passer bra :icon_cry: Kan godt trene i morgen jeg iallefall men aner ikke om oslo hundeskole har treninger der i morgen.. vi burde kanskje finne ett alternativ til hovseter å? på hovseter går du av på t-bane stasjonen og følger garde gutter hehe det gjorde jeg :D men vi kan jo møtes på t-bane stasjonen isåfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardeleieren på Hovseter passer meg ypperlig, har gangavstand dit :icon_cry: Har tilbrakt maaaaaaaaaaaaaange timer bak der når jeg trente med den klubben som hadde det stedet før ;)

Det er ikke så langt å gå fra banen dit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovseter er greit for min del, hvis vi møtes ved t-banestasjonen :icon_cry: Er ikke sååå kjent der...

Vi kan sikkert være med hvis det blir noe i morgen, men vet ikke helt hvor motivert bikkja kommer til å være. Vi skal på skogstur og badetur i morgen, så han er antakelig ganske sliten når kvelden kommer. Men vi får se an formen hans :D Jeg vil i hvert fall gjerne være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er ny her :icon_cry:

Hadde en litt uheldig episode i helgen, den ene hunden min ble angrepet. Hadde det vært mulig å komme å se på dere evt bli med å trene litt? (må se ann hevelsen på benet) han trenger å se noen snille hunder :D

Turbo: vi gikk sammen med deg på bronsjemerke kurs på OH, husker du oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser an formen på bikkja, mulig vi dukker opp. Men ser for meg at han er lite treningsvillig etter noen timer i skogen med lek og moro... Om vi ikke kommer, så er vi gjerne med neste gang :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...