Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil trene lp noen kvelder i uka med meg og Turbo?


turbogutten

Recommended Posts

Hei jeg er ny her :)

Hadde en litt uheldig episode i helgen, den ene hunden min ble angrepet. Hadde det vært mulig å komme å se på dere evt bli med å trene litt? (må se ann hevelsen på benet) han trenger å se noen snille hunder :P

Turbo: vi gikk sammen med deg på bronsjemerke kurs på OH, husker du oss?

hehe husker dere ja :P Forresten jeg kommer mest trolig i dag :P han er dritt unge om dagen men det overlever dere :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Vi blir veldig gjerne med på tirsdag. Vesla har løpetid nå, så da tar jeg nok bare med meg Chili, isåfall.

For vår del håper jeg det :lol: Orry blir tulling med løpetisper i nærheten, da er det ikke snakk om å skulle ha noe kontakt med meg. Han er forsåvidt grei, men blokkerer alt annet enn den flotte frøkenen. Akkurat det er det eneste problemet vi har...

Men hyggelig om du kommer, moro å treffe flere Sonenfolk! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stedet er greit for meg og, selv om vi må ta både buss og bane for å komme oss dit. Men jeg er åpen for andre forslag :lol:

Hvis det er lettere for deg å komme deg til Radiumhospitalet så kommer jeg til å gå opp (samme veien som vi gikk sist vet du) så da kan vi ta følge oppover hvis du vil? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kaaaanskje kommer vi også... :P

Phø, kanskje utgår.. Vi sees imorgen! :)

Men, hvordan kan man komme seg fra t-banen til Husebyleiren?

Det er 4-5 min å gå. Du går opp fra banen så til høyre så må du over første lyskryss du ser, videre til høyre, så er det bare rett fram egentlig. Over veien og rett fram så er du i leieren. Da skal du helt på baksiden av det bakeste bygget, du skjønner hvordan du går når du er der :) Ikke vanskelig i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og oss andre som evt. kommer med bil da??

Grunnen til at jeg ikke er helt sikker, er at der jeg egentlig skulle vært i dag, er det en flott Riesenhannhund som ofte trener...

Dere som kjenner oss litt, vet at firfotingen har visse (kraftige) meninger om "store menn med bart", men denne riesengutten klarer han faktisk å fungere i rimelig nærhet av... Derfor benytter jeg enhver mulighet til å "trene litt" (hvis man kan kalle det det, når man kun har en hund å trene på...?) rundt denne gutten.

Men vi får se.. Sonentreff er kanskje hyggeligere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og oss andre som evt. kommer med bil da??

Grunnen til at jeg ikke er helt sikker, er at der jeg egentlig skulle vært i dag, er det en flott Riesenhannhund som ofte trener...

Dere som kjenner oss litt, vet at firfotingen har visse (kraftige) meninger om "store menn med bart", men denne riesengutten klarer han faktisk å fungere i rimelig nærhet av... Derfor benytter jeg enhver mulighet til å "trene litt" (hvis man kan kalle det det, når man kun har en hund å trene på...?) rundt denne gutten.

Men vi får se.. Sonentreff er kanskje hyggeligere... :)

Jeg kan lime skjegg på Dina og Emma og ta en tur? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og oss andre som evt. kommer med bil da??

Grunnen til at jeg ikke er helt sikker, er at der jeg egentlig skulle vært i dag, er det en flott Riesenhannhund som ofte trener...

Dere som kjenner oss litt, vet at firfotingen har visse (kraftige) meninger om "store menn med bart", men denne riesengutten klarer han faktisk å fungere i rimelig nærhet av... Derfor benytter jeg enhver mulighet til å "trene litt" (hvis man kan kalle det det, når man kun har en hund å trene på...?) rundt denne gutten.

Men vi får se.. Sonentreff er kanskje hyggeligere... :)

Skjønner greia, men det ER koseligere å møte oss assa! :) Gå-veien er akkurat den samme som kjøre-veien. Hvis du finner Gardeleieren så er du i boks, kjør så langt bak som mulig :P

Jeg kan lime skjegg på Dina og Emma og ta en tur? :)

Hehe, fritt for å være flue på veggen når du limer på Heftig og Begeistret :)

Men koselig om du tar deg en tur! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fritt for å være flue på veggen når du limer på Heftig og Begeistret :)

Men koselig om du tar deg en tur! :)

Tror ikke det er så moro som du fantaserer om, hun ER datteren til Dina, og blir veldig håndterbar om man bare gidder å ta på henne litt.. hehe :P

Vi vurderer det, men jeg er utenbys fra, så jeg trenger en mer nøyaktig veibeskrivelse i såfall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lime skjegg på Dina og Emma og ta en tur? :)

Vel, han er en j*vel til å skille menn fra damer, og skjønn det den som vil, men damer med skjegg og bart er helt ok! :rolleyes: Men takk så mye for tilbudet, og enten det blir med eller uten skjegg så hadde det vært veldig hyggelig å treffe dere igjen... Tror Snorre hadde satt stooooor pris på å få flørte litt med frk Dina igjen, hu var skikkelig smaskens... :love2:

Edit: om noen hadde klart å hoste opp et kart, eller i det minste et gatenavn, hadde jeg i hvert fall vært litt nærmere å komme meg dit...

Edit 2: Kanskje vi kunne møttes ved barnehagen på Radiumhosp og gått dit, Marianne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...