Miriam Skrevet 9. August 2007 Rapporter Skrevet 9. August 2007 Å, snakker om å være fotogen! Kanskje Yippie kan lære Josie å stå pent? ;) Siter
borderen Skrevet 9. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2007 Haha. Bildet er tatt med kamera som omtrent tar flere bilder i sekundet, så ET bra ble det tilfeldigvis Siter
borderen Skrevet 18. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2007 Idag er Yippie 4 mnd gammel! Skal prøve å ta et nytt ståbilde. Her er noen andre bilder fra de siste dagene! Penny og Yippie Tror ikke jeg har fått den treige typen... Vann er supert! Trodde vrikelig jeg hadde sett hunder som elsker vann før, men yippie er jo helt gal! Siter
Aussieglis Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Åå, så herlig! Og så glad i vann! Kanskje du har fått en australsk retriever! Badet ikke hele valpeflokken hennes når de var 6 uker gamle eller noe sånt i danmark? De er bra flinke med valpene sine. Siter
borderen Skrevet 18. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2007 Åå, så herlig! Og så glad i vann! Kanskje du har fått en australsk retriever! Badet ikke hele valpeflokken hennes når de var 6 uker gamle eller noe sånt i danmark? De er bra flinke med valpene sine. Valpene vasset i hvertfall. Noen av valpene la litt på svøm også, mens andre fant en vei ut der de slapp å svømme (det var veldig lang-grundt) Siter
borderen Skrevet 30. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2007 Yippie er blitt litt slanket, og er dermed blitt en tilsynelatende sterk og flott hund! Ja, det er garantert en aussie... Mange flere bilder er å finne på vår hjemmeside Siter
Peers Skrevet 30. August 2007 Rapporter Skrevet 30. August 2007 Oi, hun har blitt stor! Og fortsatt like nydelig Siter
Caroline Skrevet 31. August 2007 Rapporter Skrevet 31. August 2007 Guri, så fort hun ble stor! Men nydelig likevel Siter
borderen Skrevet 8. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2007 Tiden fly av sted, og veslejenta mi er blitt 4,5 mnd: Mange flere bilder på hjemmesiden vår!! Som dere ser, bærer hun nå apporter. Jeg sliter en del med motivasjonen til å dra og herje. Når jeg liksom skal ha en liten drakamp med henne, drar hund, vinner og dytter leken inn i fanget mitt mens hun lager koselyder Søtt, men det gjør henne litt vanskelig å trene til øvelser der man ikke skal kose så mye! hehe... Vi klikkertrener apporten, så hun holder den i noen sekunder nå. Neste helg skal vi på valpeshow både lørdag og søndag. Lørdag er det LP med Amira + show med yippie i mjøndalshallen, mens på søndag er det kun show i drammen. Siter
Peers Skrevet 8. September 2007 Rapporter Skrevet 8. September 2007 OI, hun har blitt stor! De vokser farlig fort... Nydelig er hun fremdeles Lykke til videre med trening! Siter
Guest Vicky Skrevet 8. September 2007 Rapporter Skrevet 8. September 2007 Som hun har vokst! Hun ser superherlig ut. Siter
Miriam Skrevet 8. September 2007 Rapporter Skrevet 8. September 2007 Du verden så stor hun er blitt bare siden leiren for en måneds tid siden Så moro at dere har fått til metallapporten allerede :P Siter
Aussieglis Skrevet 8. September 2007 Rapporter Skrevet 8. September 2007 Nåmmin! Hun ser og høres kjempe herlig ut! Siter
borderen Skrevet 13. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2007 Her er en liten film av det lille dyret mitt! Siter
borderen Skrevet 20. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2007 Min lille valp er blitt 5 mnd. gammel (18. sep.), så her er noen nye bilder: Klikkertrening på fri v/fot Siter
Miriam Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Hun blir jo bare penere og penere den jenta der! Flink på fri ved foten er hun også Siter
Marianne&Java Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Så stor Og vakker da Siter
Papillon Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Så pen hun er. Og så flink! Siter
Peers Skrevet 20. September 2007 Rapporter Skrevet 20. September 2007 Hun er nydelig Og det ser ut som hun er veldig flink på fri ved fot *applaus* Siter
Aina&Kaizer Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 Så nydelig hun er blitt. Ser jo nesten voksen ut. Siter
Guest Jonna Skrevet 21. September 2007 Rapporter Skrevet 21. September 2007 Pen hun har blitt Jetg digger dem blå flekkene på bena, det skiller henne liksom litt ut Siter
Recommended Posts