Com Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 Litt flere bilder: Jeg mener fast og bestemt at hun begynner å forme seg litt bedre nå... Hun har ikke såååå korte bein nå vel? Så søt hun var ser ut som om hun har litt korte bein Siter
borderen Skrevet 24. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 Så søt hun var ser ut som om hun har litt korte bein BLÆÆÆÆ <_< Siter
Aussieglis Skrevet 7. April 2008 Rapporter Skrevet 7. April 2008 Måtte finne denne tråden for å se på valpebildene dine av Yippie. My sine bein er så korte og jeg kom til å tenke på Yippie da, og nå sitter jeg igjen med èn tanke etter å ha sett igjennom hele tråden igjen: Yippie og My er ganske like i "fasongen" ! My sine bein har akkurat begynt å vokse litt nå heldigvis men det er utrolig mye forskjell på My sine bein og søskene hennes. Er det sånn med Yippies søsken også? Var Yippie minst i kullet sitt forresten? Siter
borderen Skrevet 8. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2008 Måtte finne denne tråden for å se på valpebildene dine av Yippie. My sine bein er så korte og jeg kom til å tenke på Yippie da, og nå sitter jeg igjen med èn tanke etter å ha sett igjennom hele tråden igjen: Yippie og My er ganske like i "fasongen" ! My sine bein har akkurat begynt å vokse litt nå heldigvis men det er utrolig mye forskjell på My sine bein og søskene hennes. Er det sånn med Yippies søsken også? Var Yippie minst i kullet sitt forresten? Hei! Ja, jeg tror Yippie var minst i kullet, men de var ganske jevne alle sammen. Yippie var den mest rampete og frekke, derfor fikk jeg henne Nå er det slik at hun ikke har så korte bein at dette skal hindre henne i å kunne få cert på utstilling, men det er jo lekkert når de ikke er så "klumpete" da... Beina vokser forresten, så de ser ut til å få normal lengde, siden ingen av foreldrene eller søsknene har korte bein. 3mnd: 1 år (nesten): Siter
Aussieglis Skrevet 8. April 2008 Rapporter Skrevet 8. April 2008 Ja, helt fantastisk flott syns jeg! My er frekk og full av fanteri hun også, tror hun har fått kommet unna med mye de første 8 ukene hun levde siden hun har vært såppass mye mindre enn søskene sine hele tiden. På alt av bilder jeg har sett av My i lek med søskenflokken så har hun vært øverst, og det kan jo ha noe med hennes lille størrelse og "tøffe maske" å gjøre. Syns Yippie er helt fantastisk flott jeg, og man ser mye likheter fra begge foreldrene hennes syns jeg. Veldig lik mammaen sin i ansiktet og fasong syns jeg? Siter
borderen Skrevet 18. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2008 Yippie fyller 1 år dag! Veldig rart at valpen min (jeg kaller henne fortsatt for det) er blitt sååå stor! EDIT: I Bursdagsgave fikk hun litt godt å spise, men best av alt - rabies-vaksinen har gått igjennom (hun har antistoffer!!) Hurra! Jeg var redd det ikke skulle gå, siden vi kun tok 1 vaksine (mange velger å ta to med 1 mnd mellomrom, for å være sikker, men det glemte jeg helt bort!). Det hele feires stort på hjemmesiden med et stort galleri av Yippie opp igjennom året! Siter
HildeM Skrevet 18. April 2008 Rapporter Skrevet 18. April 2008 Gratuler med 1årsdagen! Hun er nydelig! Siter
Peers Skrevet 18. April 2008 Rapporter Skrevet 18. April 2008 Gratulerer med dagen til flotte Yippie! Jeg har sett henne diverse steder de siste månedene, og hun er FIN altså Siter
borderen Skrevet 19. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2008 Tusen takk for gratulasjoner Siter
borderen Skrevet 23. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2008 Nå har Yippie fått sin første løpetid. Hun er godt i gang (fikk det i helgen), men er så og si ikke hoven (hurra!) og blør lite. Over til noe annet - været holder seg aldeles nydelig og jeg har tatt noen finer bilder i hvitveisen. Siter
Aya Skrevet 23. April 2008 Rapporter Skrevet 23. April 2008 Hun er knallfin! Og tenk at hun har blitt så stor allerede, jeg synes det virker som i går at du fikk henne Siter
Miriam Skrevet 23. April 2008 Rapporter Skrevet 23. April 2008 Åh, hun er så fiiiiiiin Husker henne godt fra leiren i sommer, tror hun sjarmerte de aller fleste der ja Siter
Mirai Skrevet 13. Mai 2008 Rapporter Skrevet 13. Mai 2008 Jeg har også den følelsen av at det ikke er så lenge siden du fikk henne Siter
Raksha Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Skrevet 14. Mai 2008 Virkelig nydelig hund. Elsker de tegningene hun har. Siter
borderen Skrevet 27. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2008 Siden vi skal debutere i utstillingsringen under NKK Bjerke, har jeg fått tatt noen bilder av Yippie i bevegelse i tillegg til at jeg faktisk vasket OG børstet henne Siter
Recommended Posts