turbogutten Skrevet 9. Juni 2007 Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Vel da er debuten overstått og jeg er kjempeørnøyd med Turbo selv om vi ikke fullførte Det hele startet klokken 11 og ringen lå midt i solsteika, var sikkert nærmere 30 grader der. Turbo fikk der 9,5 på visning av tenner fordi han var glad og 9 på fellesdekk pga treg dekk (han var jo helt borte i varmen stakkars) merka allerede etter vi hadde gått ut av ringen at det egentlig ikke var noe vits i å gå inn igjen for det ble bare varmere og varmere. men vi prøvde alikevel og endte opp med 5 på lineføring og 0 på fvf etter dette fant han ut at det var skygge inne i dommerteltet og der SKULLE han være så da ga vi oss men er uansett kjempestolt av han fordi han prøvde Dommeren sa også at vi burde heller gå på høsten/vinteren siden Turbo syntes ikke det var noe gøy i det hele tatt og dette er jeg helt enig i Det viktigste er at vi er kommet oss over kneika og faktisk debutert
M.J Skrevet 9. Juni 2007 Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Gratulerer med overstått debut! Tror kanskje vi så dere idag
turbogutten Skrevet 9. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Gratulerer med overstått debut! Tror kanskje vi så dere idag jeg tror kanskje jeg så deg å hadde du med lille vovsen bare?
Peers Skrevet 9. Juni 2007 Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Gratulerer med overstått debut Varmen gjorde nok sitt ja... Kjenner til problemet! Kunne tenkt meg å melde på Orry noe nå i sommer, men er null vits på grunn av sjansen for at det er for varmt. Ønsker dere lykke til videre!
turbogutten Skrevet 9. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Gratulerer med overstått debut Varmen gjorde nok sitt ja... Kjenner til problemet! Kunne tenkt meg å melde på Orry noe nå i sommer, men er null vits på grunn av sjansen for at det er for varmt. Ønsker dere lykke til videre! takktakk vi kommer nok sterkere tilbake når det ikke er så varmt i luften
Bambii88 Skrevet 9. Juni 2007 Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Kjempe bra! Du som trodde han kom til å løpe av gårde på fellesdekken! Sa jo det ville gå bra, vennen Gleder meg til tr.heim for da har jeg med filmkamera, moahaha
turbogutten Skrevet 9. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Kjempe bra! Du som trodde han kom til å løpe av gårde på fellesdekken! Sa jo det ville gå bra, vennen Gleder meg til tr.heim for da har jeg med filmkamera, moahaha hehe ja du sa jo det har du fått deg kamera håper det ikke er såå varmt der
Carina Skrevet 9. Juni 2007 Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Gratulerer med overstått debut! Det begynte jo kjempebra, så det går sikkert bedre neste gang.
turbogutten Skrevet 9. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Gratulerer med overstått debut! Det begynte jo kjempebra, så det går sikkert bedre neste gang. takktakk ja det var nok varmen som ødela i dag
Ingvild Skrevet 9. Juni 2007 Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Kjempebra jobba! Veit hvor deilig det er å ha startet selv om det ikke går sånn helt toppers...
turbogutten Skrevet 9. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Kjempebra jobba! Veit hvor deilig det er å ha startet selv om det ikke går sånn helt toppers... takktakk
Mirai Skrevet 9. Juni 2007 Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Det er godt å ha gjort det, selv om man ikke kommer gjennom. Vi diska jo på fvf
Line_ Skrevet 9. Juni 2007 Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 Grattis med overstått debut Dere er kjempe flinke!
turbogutten Skrevet 9. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2007 takktakk kjempe flinke er vel litt å ta i Line men vi prøver oss iallefall og har det gøy
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar