Gå til innhold
Hundesonen.no

Da er debuten overstått :p


turbogutten

Recommended Posts

Vel da er debuten overstått og jeg er kjempeørnøyd med Turbo selv om vi ikke fullførte :P Det hele startet klokken 11 og ringen lå midt i solsteika, var sikkert nærmere 30 grader der. Turbo fikk der 9,5 på visning av tenner fordi han var glad og 9 på fellesdekk pga treg dekk (han var jo helt borte i varmen stakkars) merka allerede etter vi hadde gått ut av ringen at det egentlig ikke var noe vits i å gå inn igjen for det ble bare varmere og varmere. men vi prøvde alikevel og endte opp med 5 på lineføring og 0 på fvf :P etter dette fant han ut at det var skygge inne i dommerteltet og der SKULLE han være så da ga vi oss :P men er uansett kjempestolt av han fordi han prøvde :P Dommeren sa også at vi burde heller gå på høsten/vinteren siden Turbo syntes ikke det var noe gøy i det hele tatt og dette er jeg helt enig i :P

Det viktigste er at vi er kommet oss over kneika og faktisk debutert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått debut :P Varmen gjorde nok sitt ja... Kjenner til problemet! Kunne tenkt meg å melde på Orry noe nå i sommer, men er null vits på grunn av sjansen for at det er for varmt. Ønsker dere lykke til videre! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått debut :P Varmen gjorde nok sitt ja... Kjenner til problemet! Kunne tenkt meg å melde på Orry noe nå i sommer, men er null vits på grunn av sjansen for at det er for varmt. Ønsker dere lykke til videre! :P

takktakk :P vi kommer nok sterkere tilbake når det ikke er så varmt i luften :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra! :P Du som trodde han kom til å løpe av gårde på fellesdekken! :P Sa jo det ville gå bra, vennen :P

Gleder meg til tr.heim for da har jeg med filmkamera, moahaha

hehe ja du sa jo det :P har du fått deg kamera :P håper det ikke er såå varmt der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...