Lille My Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 Er en SMULE forvirret over dere som skriver V&H ( Høisæt ) Vom & Hundemat = V&H Norwegian Polar = Høisæt Eller er jeg HELT på jordet her????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 14. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2007 Jeg tror alt du har nevnt er V&H. skal ikke si jeg er 100% sikker. Men det er Høisæt jeg er mest fornøyd med. Trodde V&H var kokt kjøtt ++. Bare at Norwegian Polar og Høisæt er to forskjellige leverandører... ?? Ikke vet jeg egentlig. Bare at jeg kjører langt til en gård inni skauen her til Høisæt-brødrene for å kjøpe fôr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille My Skrevet 15. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2007 Høisætbrødrene produserer Norwegian Polar! Konsistens mer som leverpostei. V&H er eget merke - uten at jeg aner hvem som produserer det, og konsistensen er helt forskjellig fra NP. Så antagelig er det NP du forer med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 15. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2007 Næh... er nok Norwegian polar jeg fôrer med da... Skal kikke på posen neste gang jeg henter å legge merke til det... Hvit pose med rød skrift ?? Det husker jeg liksom... Konsistens som leverpostei, men er litt forskjell på sekkene.. Eneste jeg vet er at bikkjene ELSKER det og er gale etter det. Og holder seg kjempefint. PS: Brødrene Høisæt koker jo maten selv også.. Har vært inne å sett kjelene... Også lager de fôr til mink... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
29a Skrevet 15. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2007 Her får Lasse Hills i/d. han var syk i vinter og mage/tarm hos ham tåler ikke så mye. Seb får Hills lam og ris. Odetti får RC beauty og chihuahua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 15. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2007 Her brukes Royal Canin megastore knotter!husker ikke hva det heter..hvertfall en St.Bernard på pakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille My Skrevet 15. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2007 Ja, hvit sekk med rød skrift = NP Hundene her også er veldig glade i det, og vi har nok fôret opp 150 kg. av det hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 16. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2007 klask i panna! og jeg som har trodd jeg har fôret på V&H hele tiden... Menmen NP går ned på høykant her i hvert fall! Om å gjøre å prøve å få i seg en hel halv kilo på en gang, selv om den er delt opp i mindre biter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 17. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2007 Jeg har brukt NP snart 2 uker og bikkja er helt vill .....hun er et sikkelig matvrak og vil alltid ha mat. Men etter at jeg startet med NP så tar hun helt av..... Så det har virkelig falt i smak, blir nesten litt for mye masing. He he he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2007 Royal Canin*********************** Hills**************** Vom og Hundemat************* Eukanuba************ Norwegian Polar********** Proplan********* Olivers**** Brit**** ProPac*** Precept**** Tahitian Noni Canine** Specific** Husse** Sportsmans Pride*** Biola** Troll* Happy Dog* Skyttens Special* Labb** Lone Star* Nutra Nuggets* James Wellbeloved* Josera* Fisk* Høne* Høisæt(V&H) Litt endringer, minus på Olivers og +på RC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 Jeg bruker Oliver`s. Royal Canin*********************** Hills**************** Vom og Hundemat************* Eukanuba************ Norwegian Polar********** Proplan********* Olivers***** Brit**** ProPac*** Precept**** Tahitian Noni Canine** Specific** Husse** Sportsmans Pride*** Biola** Troll* Happy Dog* Skyttens Special* Labb** Lone Star* Nutra Nuggets* James Wellbeloved* Josera* Fisk* Høne* Høisæt(V&H) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 her i huset har vi en usedvanlig kresen liten whippet, så nå blander jeg presept puppy og NP for å få henne til å spise, men kommer til å gå helt over på V&H! (har bestilt, får til uka;) PS: NP er varmebehandlet, V&H er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2007 Nå har jeg byttet ut Eukanuba puppy med olivers start. Eukanuba fungerer rett og slett ikke. Aldri hvert borti noe mere gasser, og mengder avføring på en valp før ;P Så nå håper jeg det kan bli litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 23. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2007 Jeg har byttet fra Nutra Nuggets til Royal Canin nå. Royal Canin************************ Hills**************** Vom og Hundemat************* Eukanuba************ Norwegian Polar********** Proplan********* Olivers***** Brit**** ProPac*** Precept**** Tahitian Noni Canine** Specific** Husse** Sportsmans Pride*** Biola** Troll* Happy Dog* Skyttens Special* Labb** Lone Star* James Wellbeloved* Josera* Fisk* Høne* Høisæt(V&H) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polaris Skrevet 26. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2007 Royal Canin************************ Hills**************** Vom og Hundemat************* Eukanuba************ Norwegian Polar*********** Proplan********* Olivers****** Brit**** ProPac*** Precept**** Tahitian Noni Canine** Specific** Husse** Sportsmans Pride*** Biola** Troll* Happy Dog* Skyttens Special* Labb** Lone Star* James Wellbeloved* Josera* Fisk* Høne* Høisæt(V&H) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindus Skrevet 28. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2007 Eukanuba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 9. August 2007 Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 Royal Canin************************* Hills**************** Vom og Hundemat************** Eukanuba************ Norwegian Polar*********** Proplan********* Olivers****** Brit**** ProPac*** Precept**** Tahitian Noni Canine** Specific** Husse** Sportsmans Pride*** Biola** Troll* Happy Dog* Skyttens Special* Labb** Lone Star* James Wellbeloved* Josera* Fisk* Høne* Høisæt(V&H) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 9. August 2007 Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 Royal Canin************************* Hills**************** Vom og Hundemat*************** Eukanuba************ Norwegian Polar*********** Proplan********* Olivers****** Brit**** ProPac*** Precept**** Tahitian Noni Canine** Specific** Husse** Sportsmans Pride*** Biola** Troll* Happy Dog* Skyttens Special* Labb** Lone Star* James Wellbeloved* Josera* Fisk* Høne* Høisæt(V&H) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 9. August 2007 Rapporter Share Skrevet 9. August 2007 Bare redigerte det forrige jeg skrev. Tok vekk Høisæt og skrev en stjerne på NP. + den ene stjerna på sportmans pride er borte. Også la jeg til Pro plan som vi har byttet til Royal Canin************************* Hills**************** Vom og Hundemat*************** Eukanuba************ Norwegian Polar************ Proplan********* Olivers****** Brit**** ProPac*** Precept**** Tahitian Noni Canine** Specific** Husse** Sportsmans Pride** Biola** Troll* Happy Dog* Skyttens Special* Labb** Lone Star* James Wellbeloved* Josera* Fisk* Høne* Pro Plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 10. August 2007 Rapporter Share Skrevet 10. August 2007 mine tre får skyttens, ,med hovedsaklig kjøtt. tørrfor kun pga å kunne ta med bare det når vi er borte og det ikke er fryser der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 10. August 2007 Rapporter Share Skrevet 10. August 2007 Min får ProPac som hovedfor (akkurat byttet) med innslag av vom og hundemat, høne/rype, elg/rein/okse/gris o.l. Tørrfor er så mye lettere (i vekt og praksis) å ta med seg på fjellet, så det forblir nok hovedforet. Royal Canin************************* Hills**************** Vom og Hundemat**************** Eukanuba************ Norwegian Polar************ Proplan********** Olivers****** Brit**** ProPac**** Precept**** Tahitian Noni Canine** Specific** Husse** Sportsmans Pride** Biola** Troll* Happy Dog* Skyttens Special* Labb** Lone Star* James Wellbeloved* Josera* Fisk* Høne** Kjøttfulle ben (av div dyr/vilt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleulv Skrevet 10. August 2007 Rapporter Share Skrevet 10. August 2007 Vom og hundemat og Precept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lenets Skrevet 11. August 2007 Rapporter Share Skrevet 11. August 2007 her brukes precept. Er stor førnøyd med dette foret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moghrebi Skrevet 13. August 2007 Rapporter Share Skrevet 13. August 2007 Mine får V&H, kyllinghalser, kalkunhalser, lever og annen innmat, hjerter, vom, svinekoteletter, fårikålkjøtt, griselabber, osv osv. I tillegg driver jeg med hobbyhøns, så gutta får også en god del rå egg. Og nå som høstslaktinga nærmer seg, kommer de også til å få hele unghaner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar