Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjett blandingen - til alle!


vipsen

Recommended Posts

  • Svar 374
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia
fy fader for en pen hund !

Leonberger og New Foundlandshund.

Nope

Pyreneisk mastiff og leonberger? Eller newfoundlandshund og golden retriever?

Nope

Schäfer og leonberger?

Nope

hovawart og leonberger?

Nope

......og nei, jeg kommer ikke til å si noe om noen er inne på rett rase før Siri har vært her og sjekket...... *ler* bare for å se hvor god hun faktisk er......

Kan imidlertid nevne at hunden er en sværing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Var tydeligvis litt vrien *ler*

Nei, ingen har rett ennå - og fortsatt kommer jeg ikke til å nevne om noen har vært innom rasene......... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
:lol: lurer på om jeg vet det etter en liten blogg lesing...

...og da får du faktisk ikke lov til å svare bare så du vet....... *ler*

Og andre bør ikke lese bloggen min liksom *latterkrampe* - da må jeg løpe å slette den dagen.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay da - jeg får forsøke meg... hehehehhe... bare sånn at alle andre får tilfredsstilt sin nysgjerrighet :lol:.

Den kunne - ut fra bildene - gått for å være en tibetansk mastiff, men det er det jo ikke... Det kunne jo være rottis i den kanskje, men det aner meg at rasegruppen er helt feil (bare fordi unge Merete skal gjøre det vanskelig for oss *flir*). Rottis og setter kanskje ? Nei - jeg kaster inn håndkleet på denne gitt...

...forøvrig er det jo som regel bankers å tippe bordercollie, flat eller labrador i de fleste blandingser :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Alaskan Malamute og Golden?

Jeg blir gal av sånne tråder :lol:

:icon_fun: Trompetfanfare!!!! :icon_fun:

Malamute/Golden it is!!

Det skremmende med Sky er at han er MINST 15 cm høyere enn en gjennomsnittlig malamute, han er absurd stor......... og bare litt over året, lurer på hvor mye han har tenkt å legge seg ut etterhvert *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_fun: Trompetfanfare!! :icon_fun:

Malamute/Golden it is!

Det skremmende med Sky er at han er MINST 15 cm høyere enn en gjennomsnittlig malamute, han er absurd stor......... og bare litt over året, lurer på hvor mye han har tenkt å legge seg ut etterhvert *ler*

Yay! :lol:

Det rare er at man grubler seg grønn av frustrasjon, og når man først finner det ut, så tenker man "Aaaah, selvfølgelig, det kan man jo se med en gang"! Morsom kombinasjon, men han er da nødt til å bli litt av en "monsterhund" når han er så stor allerede :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_fun: Trompetfanfare!! :icon_fun:

Malamute/Golden it is!

Det skremmende med Sky er at han er MINST 15 cm høyere enn en gjennomsnittlig malamute, han er absurd stor......... og bare litt over året, lurer på hvor mye han har tenkt å legge seg ut etterhvert *ler*

Ah, visste jeg det ikke :lol:

Hadde derimot aldri trodd golden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope:P

Men nesten ..

Max er labrador og B.c .. og to til:P hehe..

Kita er schæfer og border collie , å en til:p

Max:

Var det ikke det helene sa da? Rottis, labrador, bc og pointer?

Kita:

Schæfer, Border collie, vill gjetting Labrador..

Men det jeg mente om ingen var riktige var om ingen av rasene var riktig så jeg hadde i hvertfall 2 riktige på Max og 2 riktige på Kita :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...