JailyTina Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Hva er din favoritt sang eller favoritt sangtekst og hvorfor?
Aina&Kaizer Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Akkurat nå er det Dream Theater - In the Presence of Enemies. Fordi vet ikke. Jeg bare liker den veldig godt .
Toller Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Hmm... Tror det må være "Better Together" av Jack Johnson. Blir alltid så glad av den Better Together Og "Lei av å bli lurt" av Postgirobygget. Rett og slett fordi teksten er god. Lei av å bli lurt
Aya Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Akkurat nå er det definitivt "Can't take it" med All American Rejects.. Teksten ( http://www.plyrics.com/lyrics/allamericanr...canttakeit.html ) er super, og sangen er bare helt topp..
Peers Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Favorittsang varierer litt, siden jeg har en tendens til å høre sanger for mye av gangen. Blir litt lei, og trenger da en pause før jeg hører sangen igjen. Men den absolutte favoritten nå om dagen er One Less Reason - A Day To Be Alone, både selve sangen og teksten
Betty Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Jeg har ikke bare en favoritt, men tre. Tekstene på disse syns jeg er helt nydelige, og de er vel topp tre over favorittsanger. Og, selvsagt, så er det Sonata Arctica sanger. replica Abandoned, Pleased, Brainwashed, Exploited *frysninger* Broken
Aussieglis Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Omg, jeg må laste ned sonata arctica! Har ikke hørt på minst ett år! Replica er fin, kan ikke huske å ha hørt de andre da!
Betty Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Omg, jeg må laste ned sonata arctica! Har ikke hørt på minst ett år! Replica er fin, kan ikke huske å ha hørt de andre da! Da må du skyndte deg og høre de. Noe med de beste sangene som er laget :closedeyes:
helenehelgesen Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Jeg tror det må bli My chemical romance med Cancer!
Peers Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Jeg tror det må bli My chemical romance med Cancer! Den er fin MCR har mye bra de!
ellish Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Det må bli Into the west med Annie Lennox (Lotr) og Tir n'a noir av Vamp! Into the west fordi jeg elsker ringenes herre og den sangen er så trist og fin! Synger den alltid til vovsene når de skal sove! (En gang når jeg får barn så skal den sangen bli godnatt visa vår!) Også liker jeg svært godt tir n'a noir for det er liksom en Haugesund's sang og jeg "føler" at sangen handler om hvor vi har hytte (Långt vest) hehe. Edit: Alle sangene fra HIM er også en favoritt! De har vært mitt og mi bestevenninnes yndlings band siden vi var 13år. Vi har synget og nynnet på disse sangene i mange år nå! HIM er min Elvis Presly!
Aina&Kaizer Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Edit: Alle sangene fra HIM er også en favoritt! De har vært mitt og mi bestevenninnes yndlings band siden vi var 13år. Vi har synget og nynnet på disse sangene i mange år nå! HIM er min Elvis Presly! OT: Du har vel ikke lyst på tre HIM-cder av meg? Hvis du ikke har dem fra før da.
Guest Christine Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Er en minnesang, desverre. Hvorfor? Minner meg mye om personen... Også er det en russesang som jeg liker godt!
Aya Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Jeg har noen "evige" band jeg og; Aerosmith, Placebo, HIM, David Bowie, Nirvana- hvor jeg kan alle sangene så godt som utenat, har hatt alle cd'ene, plakatene osv.. Men jeg teller liksom ikke de, for det er så mange sanger.
ellish Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 OT: Du har vel ikke lyst på tre HIM-cder av meg? Hvis du ikke har dem fra før da. Såklart har jeg lyst på det! Har bare 100cder med sangene deres på som jeg har brent.. Var litt redd for å sugle over coveret for noen år siden!
JailyTina Skrevet 8. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2007 Stor variasjon av favoritter her inne! Det er moro.. Min "all time favorite" er nok sannsynligvis Welcome home (Sanitarium) av Metallica. Kan høre på den uendelig mange ganger uten å gå det minste lei..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar