Jump to content
Hundesonen.no

Favoritt sang/sangtekst

JailyTina

Recommended Posts

Favorittsang varierer litt, siden jeg har en tendens til å høre sanger for mye av gangen. Blir litt lei, og trenger da en pause før jeg hører sangen igjen.

Men den absolutte favoritten nå om dagen er One Less Reason - A Day To Be Alone, både selve sangen og teksten :P

Omg, jeg må laste ned sonata arctica! Har ikke hørt på minst ett år! Replica er fin, kan ikke huske å ha hørt de andre da! :P

Da må du skyndte deg og høre de. Noe med de beste sangene som er laget :closedeyes:

Det må bli Into the west med Annie Lennox (Lotr) og Tir n'a noir av Vamp!

Into the west fordi jeg elsker ringenes herre og den sangen er så trist og fin! Synger den alltid til vovsene når de skal sove! (En gang når jeg får barn så skal den sangen bli godnatt visa vår!) Også liker jeg svært godt tir n'a noir for det er liksom en Haugesund's sang og jeg "føler" at sangen handler om hvor vi har hytte (Långt vest) hehe. ;)

Edit: Alle sangene fra HIM er også en favoritt! De har vært mitt og mi bestevenninnes yndlings band siden vi var 13år. Vi har synget og nynnet på disse sangene i mange år nå! HIM er min Elvis Presly! ;)

Edit: Alle sangene fra HIM er også en favoritt! De har vært mitt og mi bestevenninnes yndlings band siden vi var 13år. Vi har synget og nynnet på disse sangene i mange år nå! HIM er min Elvis Presly! ;)

OT: Du har vel ikke lyst på tre HIM-cder av meg? ;) Hvis du ikke har dem fra før da.

Jeg har noen "evige" band jeg og; Aerosmith, Placebo, HIM, David Bowie, Nirvana- hvor jeg kan alle sangene så godt som utenat, har hatt alle cd'ene, plakatene osv.. Men jeg teller liksom ikke de, for det er så mange sanger.

OT: Du har vel ikke lyst på tre HIM-cder av meg? ;) Hvis du ikke har dem fra før da.

Såklart har jeg lyst på det! ;) Har bare 100cder med sangene deres på som jeg har brent.. Var litt redd for å sugle over coveret for noen år siden! :Laugh:

Stor variasjon av favoritter her inne! Det er moro.. ;)

Min "all time favorite" er nok sannsynligvis Welcome home (Sanitarium) av Metallica. Kan høre på den uendelig mange ganger uten å gå det minste lei.. ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Lenge siden jeg målte henne, men 50 - 55 ish cm høy og ca 20kg.    og som simira nevner så er det nok værre med butikker og sånt ja. Du får nok sitte på uteservering da. ☺️
    • Jeg kjøpte meg leilighet med slitemerker etter dyr. Er det parkett der kan du nesten banne på at det blir merker etter klør etterhvert uansett. Jeg har også leid ut leilighet til noen som skaffet seg valp mens de bodde der og der så vi ingenting på gulvet, men der var det også linoleum som stort sett tåler mer.    Utleier vet hvilken risk de tar tenker jeg når de leier ut til noen med dyr, og uhell kan skje den beste. Det er derfor man har depositum. Som utleier kan man også ha utleieforsikring som også eventuelt dekker sånt.    Som leietager så hadde jeg nok lagt opp til suksess med valpebinge/bur når jeg ikke kan følge med/til hjemme alene bruk. Jeg husker vi hadde beaglen løs på badet når han var liten for der var det mest hardført og minst ting å ødelegge. (Gikk løs på innholdet i bosset noen ganger da 🤮 ) Dog må man jo da ta hensyn til eventuelt gulvvarme og sånt da.   Hamstre inn diverse tygg og leker som er lov for hunden å eventuelt ødelegge når det klør i tennene og har lopper i blodet. Fylt kong/toppl/sodapup/lickimat, eventuelt også fryse dem er fint tidsfordriv for dem. Gå valpekurs også så får du hjelp også om det er noe du sliter med. Og også husk å lære valpen ro, ikke alle som helt klarer å finne roen selv når de er alene uten søsknene sine lengre. 
    • Gleder meg så på dine vegne! Og spent på hva du ender opp med! 😁
    • Har med hensikt leid eldre leilighet med noe slitasje fra før av med valp, og passet godt på at det ikke ble unødvendig slitasje selvsagt. (Nå som vi eier nesten ny bolig og hatt valp ser man bruksmerker veldig mye lettere for å si det sånn.) Synes ikke det er helt god dyrevelferd å la en valp være mer i binge enn løs, så noe slitasje må man regne med selv om man passer godt på. 
    • Tispen hadde stådager, sto for andre hannhunder, men ikke den utvalgte. Ble inseminasjon.  Har det noe å si for valpene? og kullet sånn i helhet? Er det negativt??  Hadde dere kjøpt fra denne tispen?  
  • Nylig opprettede emner

• Create New...