Jump to content
Hundesonen.no

Ny mobiltelefon

tuppetroll

Recommended Posts

Jeg er en sær mobiltelefonkjøper, og trenger hjelp med fornying av telefonutstyret her. Jeg har netcom young talk, har tenkt å fortsette å ha det (familien har netcom familie, og 200 kr. i måneden + gratis tlf og sms til familyen passer meg ypperlig) så ikke forsøk å overtale om noe annet :P Telefonen må dermed gå an å få med young talk abo., og ikke koste type månedslønner..

Jeg vil ha en pen telefon. Type design, ikke bare sånn kjedelig opp og ned sort som alle har. Jeg vil ha god mp3spiller, jeg vil ha et kamera der bildene blir gode nok til at man kan bruke mobilen som kamera når man ikke trenger superkvalitet og ikke orker å drasse på dslr'en. I tillegg må jeg ha blåtann.

Kravstor? Neida :P Noen som vet om et godt alternativ?

Jeg har veldig sansen for Sony Ericsson, og du har noen tilbud på denne siden med SE og Youngtalk :P

Selv har jeg SE w710i, og liker den veldig godt, den har både mp3-spiller, kamera, skritteller (jepp! Med fitnessprogram! Kjekt å ha på en mobil? hehe) radio og annen "vanlig" moro (jeg er veldig glad i klapptelefoner og). Den koster 590 kr hos NetCom webshop med den nye cd'en til Robbie Williams :P

Hvis ikke så har den vanlige og kjedelige SE w810i fått mye skryt av folk jeg kjenner som har den, har vel det samme som w710i (minus den utrolig kjekke skrittelleren.. hehe), men der er det autofokus på kamera, hvilket kan være kjekt - de er jo litt følsomme for bevegelser, disse kameraene.. Den ser veldig kjedelig ut, men tror det er en veldig grei telefon til 190 kr.

Begge har blåtann, USB-kabel, gprs, e-post og all annen moro man kan putte i en noenhundregrams leketøysak :P

Jeg har Sony Ericsson k610 og er strålende fornøyd. ;)k610

Den har moren min, og hun er kjempefornøyd. Den har til og med overlevd en ufrivillig dukkert i en pølsegryte ;)

Selv har jeg SE K800i og er veldig fornøyd.

SE k800i. Tele2 har den for kr 1,- så det er ikke lenge før det blir et bra tilbud hos NetCom på den heller vil jeg anta, og den er mye bedre enn SE k610i(?) som vi har på jobben til samboeren. Jeg brukte denne i en periode (sambo sin) og det er uten tvil den beste telefonen jeg noen gang har brukt. Og den har et kjempebra kamera (les testene, ingen slår den der).

Selv har jeg tenkt å sende e-post til NetCom og spørre hvorfor ikke de har det samme tilbudet på telefonen som Tele2. For jeg gir blaffen og skifter abb om så er - skifter da også samboers abb.

w 810i er i alle fall helt topp til mitt bruk :P

Men den er svart og kjedelig for tenk :P Har anbefalt den allerede, hehe. Henger meg på 2nes innlegg jeg, men kameraet i w810 er nok litt bedre enn i flippflappen, mer zoom og autofokus som nevnt.

Urk.. <_< Nå blir det ny telefon på meg også. Jeg mistet min elskede k750i i Aamodtdammen der vi var og bada i dag, så den er ganske så våt og funker ikke.. BUHU! Har aldri vært så fornøyd med en telefon før.. :P (har hatt den i 2,5 år nå).

Det blir nok en ny og dyr Sony Ericsson på meg. Intet annet duger :P

Denne sikler jeg på. Tror den kommer til å koste nærmere millionen, og den kommer heller ikke ut før sommeren.. Merket er Motorola noe jeg aldri har hatt før. Idag har jeg SonyEricsson W800i og er (var) storfornøyd! Men altså, noe galt er det med den og jeg kan definitivt ikke stole på den mer..

*sukk*

Men altså, tror denne mobiltelefonen vil imøtekomme alle kravene dine, vedr. ab. typer, så aner jeg ikke litt engang, siden den enda ikke er kommet ut :icon_redface:

Jeg har en NOkia n73, den er jeg veldig fornøyd med:P

Den har gått ned i pris nå også:) hehe..

Jeg vil ha N73 eller N95. Men N95 blir FOR dyr.

Kan nytegne abonnement i juli så da blir det ny tlf :icon_redface:

Hørt mye bra om N73, og jeg vil tilbake til Nokia.

Jeg hadde Nokia 5200, og var faktisk kjempefornøyd med den..

Kameraet var ikke av det beste, men den døg til sitt bruk :icon_redface:

Nå solgte jeg nettopp den, fordi jeg ville ha Djuice Control abbonement (Istedet for YoungTalk)

og kjøpte meg Sony Ericsson K610i.. :)

Er kjempe fornøyd med den.. :P

Den har absolutt alt.. Kameraet er på 2,0 MP, men kunne ha vært bedre..:P

Ellers har den alt du trenger... :P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Lenge siden jeg målte henne, men 50 - 55 ish cm høy og ca 20kg.    og som simira nevner så er det nok værre med butikker og sånt ja. Du får nok sitte på uteservering da. ☺️
    • Jeg kjøpte meg leilighet med slitemerker etter dyr. Er det parkett der kan du nesten banne på at det blir merker etter klør etterhvert uansett. Jeg har også leid ut leilighet til noen som skaffet seg valp mens de bodde der og der så vi ingenting på gulvet, men der var det også linoleum som stort sett tåler mer.    Utleier vet hvilken risk de tar tenker jeg når de leier ut til noen med dyr, og uhell kan skje den beste. Det er derfor man har depositum. Som utleier kan man også ha utleieforsikring som også eventuelt dekker sånt.    Som leietager så hadde jeg nok lagt opp til suksess med valpebinge/bur når jeg ikke kan følge med/til hjemme alene bruk. Jeg husker vi hadde beaglen løs på badet når han var liten for der var det mest hardført og minst ting å ødelegge. (Gikk løs på innholdet i bosset noen ganger da 🤮 ) Dog må man jo da ta hensyn til eventuelt gulvvarme og sånt da.   Hamstre inn diverse tygg og leker som er lov for hunden å eventuelt ødelegge når det klør i tennene og har lopper i blodet. Fylt kong/toppl/sodapup/lickimat, eventuelt også fryse dem er fint tidsfordriv for dem. Gå valpekurs også så får du hjelp også om det er noe du sliter med. Og også husk å lære valpen ro, ikke alle som helt klarer å finne roen selv når de er alene uten søsknene sine lengre. 
    • Gleder meg så på dine vegne! Og spent på hva du ender opp med! 😁
    • Har med hensikt leid eldre leilighet med noe slitasje fra før av med valp, og passet godt på at det ikke ble unødvendig slitasje selvsagt. (Nå som vi eier nesten ny bolig og hatt valp ser man bruksmerker veldig mye lettere for å si det sånn.) Synes ikke det er helt god dyrevelferd å la en valp være mer i binge enn løs, så noe slitasje må man regne med selv om man passer godt på. 
    • Tispen hadde stådager, sto for andre hannhunder, men ikke den utvalgte. Ble inseminasjon.  Har det noe å si for valpene? og kullet sånn i helhet? Er det negativt??  Hadde dere kjøpt fra denne tispen?  
  • Nylig opprettede emner

• Create New...