Aya Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Ja, hva hører du på for tida? Noen spesielle sanger som surrer og går? Jeg har fått dilla på: Muse- Our time is running out All american rejects- It ends tonight Marilyn Manson- Coma White + The nobodies Nirvana- Heart Shaped Box Kosheen
Nirm Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Er straks ferdig med å høre Ringenes Herre. Her går det i lydbøker for tiden. Så ingen sanger som surrer og går her...
TineSimbaNana Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Dissen sangene er på mp3 nå, eller skriver opp de jeg har fått dilla på; Grace Kelly - Mika Milk Inc - I dont care Milk Inc - never again Milk Inc - In my eyes Celine Dion - It's All Coming Back To Me Now Dune - I can't stop raving Kobojsarna - En Sang Om Ingenting (uffja, jeg har fått dilla på den og den skal slettes!) Velvet - Fix me
JailyTina Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 De sangene som går igjen akkurat nå er: Metallica - -Human Metallica - No leaf clover Metallica - The thing that should not be Metallica - Welcome home (Sanitarium) Rammstein - Du Riechst So Gut Rammstein - Mein Teil Disturbed - I'm Alive Disturbed - Conflict Evanescence - Call me when you're sober Evanescence - Going under
Yakine Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Shania Twain, Highwaymen og andre countryartister!
Carina Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Akkurat nå går det mest i Johnny Cash. Ellers er det enkeltsanger som 'Run to the Hills', 'Leaving on a Jetplane', 'Country Roads' ++ jeg hører mest på.
Betty Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Sonata arctica med: Broken (både live versjon og album versjon), Replica, Mary Lou, World in my eyes, Tallulah. Bon Jovi med: Wanted dead or alive, Blaze of glory og living on a prayer. Disse går veldig mye igjen stort sett hele tiden. Og når jeg får overført sanger så blir det å gå mye i nye sanger fra Sonata arcitca. Jeg er en smule hektet på dem kan man vel kanskje si
edlitam Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 jeg hører på mye "bråkemusikk" Metallica rammstein wolfmother ( skal på konsert neste uke) Lamb of god killswitch ozzy osbourne ACDC Guns and roses ellers går det mye i radio
vipsen Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Mye Radio1Bergen på web Morcheeba, Kosheen, Radiohead, Tiesto, Julian Berntzen og Travis ligger innpå playlisten nå.
Aya Skrevet 6. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Mye Radio1Bergen på web Morcheeba, Kosheen, Radiohead, Tiesto, Julian Berntzen og Travis ligger innpå playlisten nå. (Muuuse:p) Ja, forresten, jeg har alltid endel Tiesto og Armin van Buuren, mine to favoritt-DJ's=)
borderen Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Lettere å si hva jeg aldri har: trance eller teckno!! Idag var det stort sett gode gamle bob marley som har blitt spillt.
vipsen Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 (Muuuse:p) Hihi, skal hive inn når jeg bytter, blir snart i humøret tenker jeg. Det ligger en der da
Aina&Kaizer Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Jeg har "bare" Dream Theater-sanger på min (det er 95 sanger til sammen, ikke akkurat lite ).
Aya Skrevet 6. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Åh, jeg har funnet den perfekte sangen, jeg spiller den om og om og om igjen (så i morgen er jeg vel lei, kan jeg tenke meg)... : Can't take it- All American Rejects. Anbefales!
Tore Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Sonata Arctica - UNIA *nytt album* Fort Minor Hammerfall og diverse... (å alt er LOVLIG musikk) Skal finne frem sommermusikken......
Hilde90 Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Akkurat nå hører jeg mest på: Morex - Tilgi meg Morex - Bråk Rihanna ft. Jay-Z - Umbrella Gwen Stefani - Early winter Dj Playboy - C-bool House baby Også hører jeg en del på Lisa Lashes, Akon, Eminem, Snoop dogg og Dr Dre. Og en del trance, hardhouse.
Jeampi Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 har 200 sanger innpå, orker ikke skrive alle
Ingvild Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Jeg bruker ikke mp3/iPod/discman, men har fått hekta på å høre på musikken på Echo Sound Systems hjemmeside, også hører jeg en del på Raga Rockers og Linton Kwesi Johnson når jeg hører på cd for tiden. Og Samiid Ædnan. Og en tromme-cd som pappa kjøpte i Sør-Afrika i fjor sommer.
~Marlene~ Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 jeg elsker k-pop! favoritt sangen nå er nok: Super Junior- Sucess andre jeg har på er: Eugene-My dream Lee Soo Young-Goodbye Seeya- Crazy love song osv osv...^^
Artemis Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Counting Crows Counting Crows Counting Crows Counting Crows Counting Crows!
BareLinn Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Dissen sangene er på mp3 nå, eller skriver opp de jeg har fått dilla på; Grace Kelly - Mika Milk Inc - I dont care Milk Inc - never again Milk Inc - In my eyes Celine Dion - It's All Coming Back To Me Now Dune - I can't stop raving Kobojsarna - En Sang Om Ingenting (uffja, jeg har fått dilla på den og den skal slettes!) Velvet - Fix me Haha, Tine... Hvem fikk du den av liksom? Fått dilla på den? Hehe..Sa hu som "syns den var såå dårlig"... *flire*
helenehelgesen Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Har bl.a: Front Minor - Where d'you go Goo Goo Dolls - Iris Mika - Grace Kelly Travis - Closer Snow Patrol - Crashing cars Shannon Noll - Lonely Jimmy Eat World - Hear You Me Placebo - Every Me and Every You Ryan Cabrera - It's you +++
Imre Skrevet 8. Juni 2007 Rapporter Skrevet 8. Juni 2007 Har ingen spesiell favoritt akkurat nå. Men i dag så er det RixFM som radioen er instilt på
edlitam Skrevet 8. Juni 2007 Rapporter Skrevet 8. Juni 2007 jeg har 722 sanger med alt så jeg har mye å velge mellom
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar