Nikitaf Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 Em: Metallica: Enter sadman. CCR: Bad moon rising/ Mustang sally. REM: Everybody hurts. Bruce springsteen: Pay me my mony down. Mange fler.p hehe
HHC Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 Sunblock - Baby Baby (sommer! ) Metallica - hauger av sanger Bad Boys sangen Men at work - i come from a land down under + alle de køddne sangene Cecilie og jeg har samlet til bornholm da ;D
MegaMarie Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 Har ikke tatt inn nye sanger på den i det siste og lenge siden jeg har hørt på den fordi jeg ikke har mer batteri på den men jeg hører på: Fergie - Fergalicious Paris Hilton - Stars Are Blind Aretha Franklin - It's Raining Men Michael Jackson - Thriller Maria Mena - Just Hold Me Pussycat Dolls - I don`t need a man Osv.. Veldig rar smak...
AllStar Skrevet 17. Juni 2007 Rapporter Skrevet 17. Juni 2007 For tiden går det mest i: Rancid - If I fall back down Rancid - Red hot moon Metallica - Whisky in the jar My Chemical Romance - Famous last words New Found Glory - Head on Sonata Arctica - Tallulah Sonata Arctica - The misery Rar blanding, men de er best !
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar