Nirm Skrevet 5. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2007 Har akkurat fått nytt bur til bilen nå, og da trenger jeg jo noe underlag der. En madrass av et eller annet slag. Så. Hva anbefaler dere? Buret er stort, så madrassene må komme i store størrelser også. Ikke være for dyre, lett å gjøre rent (avtagbart trekk hadde vært supert) og tåle litt mer enn en vanlig skumgummimadrass... Edit: Noen som har noen erfaring med Kennel madrassene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelpie Skrevet 5. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2007 Jeg brukte membran i buret, og det funka kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2007 Og hva er en membran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2007 Hva med dyne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 6. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2007 Hva med dyne? Dyne blir sikkert for varm nå om sommeren, og drar til seg mye vann i vått vær... Men de får ofte litt ekstra tepper om vinteren uansett (ender med at de ikke har plass i buret for bare tepper ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FætterVims Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2007 Vi har skåret og tapet et gammelt liggeunderlag til, så det passer til burene. Oven på liggeunderlaget har de hhv et uldtæppe og et fleecetæppe (den ene hund bliver ofte køresyg). Er det vældig varmt byttes tæpperne ud med gammle dynebetræk eller lagner i bomuld. fætter Vims Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2007 I burene i bilen har jeg en gummimatte og oppå der fleecpled eller dem ligger i en krok ser det ut til. Mine virker det som om liker best å ligge på mattene i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2007 Noen som har noen erfaring med Kennel madrassene? Dem vi hadde luktet surt etter en stund.... Nei det beste er faktisk Helly Hansen madrassene! Edit: Felleskjøpet selger dem nå som smågris matter. Men det ser ut til å være akkurat samme type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2007 Tjukke filleryer ligger stødig i svingene... Ellers tror jeg at iallefall pelspjusketroll foretrekker å ligge rett på plastgulvet når det er varmt. (Vi har vari-kennelbur) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2007 Er enig med Jeanette, de universalmattene (smågrismatter nå?) fra felleskjøpet er supre. De tåler veldig mye, er lette å vaske, isolerer på vinteren, men er ikke så varm på sommeren:) jeg er fornøyd og bikkja er fornøyd;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2007 Takker. Får dra å se på disse grisemattene trur jeg. Ikke bra om madrasser starter å lukte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2007 Takker. Får dra å se på disse grisemattene trur jeg. Ikke bra om madrasser starter å lukte... Etter endel leting fant jeg universalmatten som en litt andre mål på enn smågris matten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2007 Jeg bruker en standard matte fra Kennel. Den er rød under og grå oppå. Jeg har aldri hatt problemer med lukt på denne matten. Jeg er veldig fornøyd med den. Den ser behagelig ut å ligge på, samtidig som at den er lett å rengjøre ved å ta av trekket og stappe det i vaskemaskinen. De er heller ikke så allverdens dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar