Gå til innhold
Hundesonen.no

Nkk stavanger!


Benedicte

Recommended Posts

Hei!

jeg skal jo på NKK Stavanger, og må derfor være der nede hele helgen. Men har et lite problem da... Jeg trenger jo et sted å sove, men da må jeg først finne ut hvor i Stavanger utstillingen skal arrangeres... Og vet noen om et hotell i nærheten av utstillingen ? Hunder må selvfølgelig være tillatt der.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstillingen skal være på Orre... Om de har hotell der ute må du nesten spørre Kathrine eller Anne om, for de har bedre kjennskap til det :)

Jeg har ledig sengeplass jeg... men jeg skal kun til Orre på Lørdagen, ikke søndag, for da stiller sheltien på sandnes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg skal jo på NKK Stavanger, og må derfor være der nede hele helgen. Men har et lite problem da... Jeg trenger jo et sted å sove, men da må jeg først finne ut hvor i Stavanger utstillingen skal arrangeres... Og vet noen om et hotell i nærheten  av utstillingen ? Hunder må selvfølgelig være tillatt der.. hehe...

Jæren Hotell og Bryne Kro og Motell, ca 10 min til utstillingen :mrgreen: Skal se om jeg finner noen linker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff angrer litt på at jeg meldte Aiwa på, for hun ser jo ut som en naken hund snart, får håpe hun får litt mere pels om en mnd så hun ikke ser ut som en samojed med skabb på utstilingen forda gidder jeg ikke å stille henne. :? regner no med at hun ikke har noe særlig mere pels som skal av nå siden det er så lite igjen da, men det hadde jo vært fint om den kom litt ut igjen til vi skal til bryne og stille ut :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer for marit jeg.. nei det er ene japaneren som har valper.. aiwa er samojed!

Aha, ikke så lett å følge med nei ;) Men det er Småen som har valper, eller tar jeg helt feil nå? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, ikke så lett å følge med nei :P Men det er Småen som har valper, eller tar jeg helt feil nå? :P

ja det er Småen som har valper og ikke Aiwa(kan ikke ha valper på Aiwa :D , de ville ihvert fall ikke blitt god kjent om hun skulle fått valper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får med meg litt altså :D Ja for aiwa har HD... eller er jeg  på villspor igjen nå?

nei da du har rett i det dommen fra NKK var e på begge sider med forkalkninger, men vi har ikke merket noe til det enda så lurer på om vi skal rønke henne på nytt igjen. det er jo rart at hun skal ha så sterk grad, for så å være den mest aktive hunden i flokken når vi går i skog og mark(hun løper jo over alt den hundene den uten noe problemer). ikke er hun noe stiv i bakbena heller så lurer på om NKK så på feile bilder når de satt stempelet i stamtavlen(fy f... hadde det skjedd hadde jeg mildt sagt vært forbanna på dem altså ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da du har rett i det dommen fra NKK var e på begge sider med forkalkninger, men vi har ikke merket noe til det enda så lurer på om vi skal rønke henne på nytt igjen. det er jo rart at hun skal ha så sterk grad, for så å være den mest aktive hunden i flokken når vi går i skog og mark(hun løper jo over alt den hundene den uten noe problemer). ikke er hun noe stiv i bakbena heller så lurer på om NKK så på feile bilder når de satt stempelet i stamtavlen(fy f... hadde det skjedd hadde jeg mildt sagt vært forbanna på dem altså ;) ).

Ja, det gøres jo litt rart ut at en hund med HD E og forklalkinger skal være så aktiv, og lite stiv... Hadde kanskje vært en idee å ta bilde igjen ja...

Alt tøyset NKK klarer å rote opp i fortiden, så hadde jeg ikke blitt forbauset om de hadde klart å forveksle bilder også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gøres jo litt rart ut at en hund med HD E og forklalkinger skal være så aktiv, og lite stiv... Hadde kanskje vært en idee å ta bilde igjen ja...

Alt tøyset NKK klarer å rote opp i fortiden, så hadde jeg ikke blitt forbauset om de hadde klart å forveksle bilder også!!

ja en kan jo begynne å lure når en ser Aiwa snart 4 år og ikke litt antydning til stivhet eller halting i det hele tatt :? ikke rart jeg lurer på om nkk har bytta om bilder der nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lazita: Kan du ikke røngte henne på nytt da? Eller er det virkelig sånn at når NKK først har satt graden på papiret får en ikke endret den?

det skal vell litt tilfor at NKK endrer det, men rønke hennepå nytt skal vi men nå skal vi vente tilhun har hatt løpetid(har beregnet at hun skal ha i september/oktober) så venter vi to mndr etter at løpetiden er ferdig så rønker vi henne en gang til hoss en annen dyrelege også SKAL JEG SE BILDENE SELV [-( (noe jeg ikke fikk gjort sist :D ) før det blir gjort noe mere med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de hotellene tar imot hunder :D

Det er jo ikke bra..

Hadde det ikke vært så langt vekk så kunne du sovet hos meg.

Men skal bare innom utstillingen den ene dagen..

Skal du reise ned alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de hotellene tar imot hunder :)

vi bestilte rom på Bryne kro og Motell for der kunne vi få rom med utgang til parkeringen så da kan hundene sove i bilen(noe våres hunder ikke har noe i mot for de elsker å være i bilen), så har vi luftekrok til bilen som helt sikkert blir tatt i bruk hvis ikke det blir for kaldt.

så med åpne vinduer forran og krok i bakluken så har hundene det helt topp i bilen vår. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke bra..

Hadde det ikke vært så langt vekk så kunne du sovet hos meg.

Men skal bare innom utstillingen den ene dagen..

Skal du reise ned alene?

Det var snilt tenkt av deg :)

Jeg sitter på ned med en venninne... Det er alt jeg vet.. Reiser uten foreldre og derfor uten bil - så jeg hadde uansett ikke hatt noen bil å ha Cita i på Bryn Hotell :D

men jeg har kanskje klart å fikse det! Jeg har en venninne der jeg kanskje kan overnatte hos... Dersom jeg ikke kan der, så var det en annen som hadde ledig sengeplass :D Dersom det blir krise får jeg sove i telt :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var snilt tenkt av deg :)

Jeg sitter på ned med en venninne... Det er alt jeg vet.. Reiser uten foreldre og derfor uten bil - så jeg hadde uansett ikke hatt noen bil å ha Cita i på Bryn Hotell :P

men jeg har kanskje klart å fikse det! Jeg har en venninne der jeg kanskje kan overnatte hos... Dersom jeg ikke kan der, så var det en annen som hadde ledig sengeplass :D Dersom det blir krise får jeg sove i telt :P:)

Jeg har ingen sengeplass til deg inne, men en hage til å ha teltet i :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag skal dere på utstillingen da folkens?

Jeg skal lørdagen for da er terrierene. På søndagen skal terrier klubben avd rogaland har utstilling en annen plass, men har lyst å se ridgebackene også men må finne ut hvilken dag de er. Håper det er samme dag som terrierne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...