Maria Skrevet 2. Juni 2007 Rapporter Skrevet 2. Juni 2007 Se her, jenter! Endelig har løsningen på alles problemer kommet. Et etterlengtet klesplagg! Fantasifullt må jeg si.. http://www.kjendis.no/2007/06/01/502311.ht...4629#1180704629 Vel.. Linken taler for seg selv, og jeg er ironisk. Er glad det finnes jenteboxere jeg Finnes det kvinner/mannfolk som synes sånt er sexy?
Miriam Skrevet 2. Juni 2007 Rapporter Skrevet 2. Juni 2007 ÅÅÅÅ! Endelig er den her! Sånn har jeg ønsket meg lenge! NOT!
jennajensen Skrevet 2. Juni 2007 Rapporter Skrevet 2. Juni 2007 Uffameien... Ligna på en hårbøyle... Hvorfor ha en usynlig truse når du kan gå truseløs ? .. Bruker heller vanlig truse ..
Marianne Skrevet 2. Juni 2007 Rapporter Skrevet 2. Juni 2007 Hahahaha! Men hva i all verden holder den oppe...?
Maria Skrevet 2. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2007 Hahahaha! Men hva i all verden holder den oppe...? Det er en sånn bøyle inni, akkurat som i en hårbøyle. Den er sikkert daaaili å sitte på skolen med en hel dag da.. Inni rompa liksom.
Guest Jonna Skrevet 2. Juni 2007 Rapporter Skrevet 2. Juni 2007 Så den i går *grøss* ser lite behagelig :bug:
tuppetroll Skrevet 2. Juni 2007 Rapporter Skrevet 2. Juni 2007 Jeg tør vedde mye på at den er designet av en mann..
Caroline Skrevet 2. Juni 2007 Rapporter Skrevet 2. Juni 2007 Jeg tør vedde mye på at den er designet av en mann.. ..som selvsagt aldri har prøvd produktet selv
puddellover Skrevet 3. Juni 2007 Rapporter Skrevet 3. Juni 2007 Stakkars de som har kjøpt den,de må ha gått rett på limpinnen
ellish Skrevet 3. Juni 2007 Rapporter Skrevet 3. Juni 2007 Uffa meg! Alt folk kommer på altså.. Sikkert en mann som har laget den ja!
-Vilde- Skrevet 13. Juni 2007 Rapporter Skrevet 13. Juni 2007 Haha! Den så jo bare innmari behagelig ut ja...
Tine Skrevet 13. Juni 2007 Rapporter Skrevet 13. Juni 2007 Sjefs truse da Sikkert noen som den faller i smak hos, men ikke her *lol*
Hilde90 Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Skrevet 14. Juni 2007 En sånn en må man jo bare ha da Huff, nei
MegaMarie Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Skrevet 14. Juni 2007 Syns det så ut som g-treng innlegg jeg... Så ikke behagelig ut å gå med. Hvorfor ikke bar bruke vanelig g eller truse....?
janne&kenny Skrevet 14. Juni 2007 Rapporter Skrevet 14. Juni 2007 åh! Herlig å gå me stål bøyle eller en hårbøyle langt oppi ræva! Alt folk finner på... lag heller en truse som er super behagelig!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar