jennajensen Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Skrevet 28. Mai 2007 Synes det hadde vært moro å sett noen fine fiskebilder Har blitt så fasinert av fisker i det siste og tatt en haug med bilder av mine... Her er noen av dem Ola, guppyhann Dory og Nemi, to hunnguppyer. Nemi, den bakerste, har fått 8 søte yngel Dory Legger ut flere etterhvert...
mowgli Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Skrevet 28. Mai 2007 Her er noen av mine. Bilde 1 er Indianer goby (også kalt Påfugl goby) bilde 2 er Kongotetrahann bilde 3 er Sewellia lienota og bilde 4 er Øreål (også kalt Panserål)
tussetass Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Skrevet 28. Mai 2007 Jeg vil også! men jeg har bare en veldig spennende gullfisk da... Det var den eneste som beveget seg sakte nok skulle egentlig prøve å bruke det til en hjemmeside layout, men det gikk skikkelig dårlig lenge siden jeg har drevet med sånt...
bardmand Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Skrevet 28. Mai 2007 Hmmm... nå har jeg aldri hatt akvarium, men får det for meg at trådstarter skal få en travel tid framover, om hun skal legge navn på alle guppyene sine (og huske dem!)
mowgli Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Skrevet 28. Mai 2007 Jeg vil også! men jeg har bare en veldig spennende gullfisk da... Det var den eneste som beveget seg sakte nok skulle egentlig prøve å bruke det til en hjemmeside layout, men det gikk skikkelig dårlig lenge siden jeg har drevet med sånt... Så klare og fine farger du fikk frem på fisken din! *Misunne....*
tussetass Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Skrevet 28. Mai 2007 Så klare og fine farger du fikk frem på fisken din! *Misunne....* Oj, takk , lang lukkertid og god belysning gjør som regel susen vettu Har et annet bilde som strengt tatt ikke er min egen fisk, men jeg har hvertfall tatt det selv! fisken ville smile pent til fotografen:D
tussetass Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Skrevet 28. Mai 2007 bilde 3 er Sewellia lienota Sinnsykt kul fisk! den så dyr ut:P
jennajensen Skrevet 28. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2007 Oj, takk , lang lukkertid og god belysning gjør som regel susen vettu Har et annet bilde som strengt tatt ikke er min egen fisk, men jeg har hvertfall tatt det selv! fisken ville smile pent til fotografen:D WoooW... Det var bra!
tussetass Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Skrevet 28. Mai 2007 WoooW... Det var bra! Takk! Det hadde sikkert gjort seg med litt photoshop, men det har jeg ikke lenger og har funnet ut at det er frytktelig dyrt!
jennajensen Skrevet 28. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2007 Her er noen bilder jeg tok hos mora til venninna mi De er tatt med mobil så de er ikke så bra.. Veit heller ikke åssen fisk det er
tussetass Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Skrevet 28. Mai 2007 jeg vil ha nye fine fisker å ta bilder av karet jeg har nå er forresten lekk, så det er jo like greit å bytte det ut med et større
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar