Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundefolk er lykkelige A-mennesker


Djervekvinnen

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Jeg liker egentlig veldig godt å¨stå opp tidlig, problemet er at jeg skjeldent klarer det. Pleier ikke sove lenger enn ti, gjør jeg det så kan jeg bli litt gretten.. Aner ikke hvorfor, føler liksom at jeg har mista noe av dagen. Jeg er veldig glad for at hundekurs ol. er tidlig jeg, syns det er kjempe deilig å komme seg opp og ut på trening med bikkja. Klarer det bare ikke alltid selv hvis jeg ikke må liksom. Er vel mer foreldra mine som må kjøre meg som ikke er helt fornøyd med tidene, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kjipt med utstillinger, hvor oppmøtet er alt for tidlig, er at det er så mye jobb kvelden før så man kommer seg så vidt i senga før man må opp. I tillegg til å være B menneske er jeg en mester til å utsette ting og sånt går utover søvnen.

Er Tussie hos meg så kan jeg fint sove til kl 13 uten å bli vekket. Når hun bor hos "faren sin" vekker hun han veldig tidlig, seinest kl. 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er definitivt begge deler!

Jeg kan legge meg i 11-01 tiden og likevell våkne i 8-10 tiden.

Mens hunden min holder på med mye rart. Står opp når jeg gjør det og skal ha mat og så går hun å legger seg etter en stund og sover til 13-14 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...