Gå til innhold
Hundesonen.no

Legge ut resultater

borderen

Recommended Posts

Skrevet

Hvordan foretrekker dere at resultater vises frem på hjemmesiden. Tenker på LP

Her to eksempler:

1: http://bcamira.wordpress.com/amira/resultater/

Denne er ganske detaljert og man må trykke seg vidre for å se reultat i hver øvelse.

2: http://www.roarsen.com/index.php?action=pl...bact=resultater

Her ser man poengene i hver øvelse med en gang og det er enkelt å sammenlinke, men blir det litt mange tall som gjør at det virker frastøtende?

For meg er det totalt uinteressant å få se samlet poengsum og plassering, det er poeng i hver enkel øvelse jeg synes er interessant. Hvilken av løsningene liker dere?

Skrevet

Den første. Synes den andre var veldig oversiktelig og forstyrrende egentlig.

Edit: Om du vil ha en slik samleoversikt, så ville jeg hatt det på et egent sted. Ikke det første sida man kommer inn på med resultater. Ikke alle er kjempeintr i alle poengene i hver øvelse.

Skrevet

Jeg er enig i at det er poeng i hver øvelse som er viktigst å se, men jeg synes likevel det første alternativet er det beste. Det andre blir så fryktelig rotete og uoversiktlig, jeg gadd ikke å se gjennom det som lå på den linken engang. Din derimot tittet jeg på, og jeg har også gått gjennom mange av resultatene før.

Skrevet

Ok. takk for tilbakemeldiger. Jeg er egntlig fornøyd med den jeg har (den øverste). Det hadde kanskje vært mer ideellt om de detaljerte resultatene kom på en egen side i steden for som et bilde i pop-up, men gidder ikke å lage en side for hver konkuranse...

Når jeg så den som ligger som nr 2, kom jeg til å tenke på at den er veldig fin med tanke på sammenlinking av poengsummer o.l.

Jeg skal forøvring gjøre om på det bildet med detaljer slik at oppsettet ser slik ut, i stedet for slik som jeg har gjort til nå.

Skrevet

Den første av de to karrakterarkene dine var mest ryddig og ordentlig.

Hva med å sette den sammenlikningslista på en underside av resultatsida di?

Skrevet
Hva med å sette den sammenlikningslista på en underside av resultatsida di?

Ja, kan jo forsåvidt det, men det blir ganske dobbelt opp da kan man si... Skal tenke litt på om jeg kommer på noe genialt... :ahappy:

Skrevet

Med fare for å virke selvgod ;p så synes jeg min er oversiktelig og fin. Alt i ett på en måte, også slipper jeg å trykke videre (håper jo selvsagt på bittelitt bedre poengsummer etterhvert). Min resultat side

Men din var best Amira, den andre var bare slitsom.

Skrevet
Med fare for å virke selvgod ;p så synes jeg min er oversiktelig og fin. Alt i ett på en måte, også slipper jeg å trykke videre (håper jo selvsagt på bittelitt bedre poengsummer etterhvert). Min resultat side

Men din var best Amira, den andre var bare slitsom.

Ja, den er veldig fin, men ikke når man etterhvert har over... tja,... si 15 resultater da. Dessuten vil jeg kunne gå tilbake å se på resultater i tidligere klasser også. Men likte opp settet veldig godt. Det ble plass til mye tekst på relativt lite plass.

Skrevet
Ja, den er veldig fin, men ikke når man etterhvert har over... tja,... si 15 resultater da. Dessuten vil jeg kunne gå tilbake å se på resultater i tidligere klasser også. Men likte opp settet veldig godt. Det ble plass til mye tekst på relativt lite plass.

*mumle* <_< Utlater de dårlige resultatene dah...

Men ja, du har jo rett. Får se på det, tror jeg.

Skrevet
*mumle* <_< Utlater de dårlige resultatene dah...

Men ja, du har jo rett. Får se på det, tror jeg.

Hehe... neimen det er ikke NÅ man skal være bra vettu *prøve å trøste seg selv litt også*. Det når hunden er sånn ca 5-6 år! Heia de som dummer seg ut litt de første par årene!!

Skrevet

jeg synes at det første forslaget var best, men kanskje oversikten man trykker seg videre på kan være som nummer to?

Når jeg trykket videre for å få tallene ble det veldig smått og litt vanskelig å lese. Alternativ kan du jo ha en egen underside som heter resultater med enkeltpoen eller noe slikt å så sette det opp som alternativ to (som jeg synes var ryddig og fint om man skal ha en total oversikt, men dette er bare spennende for spesielt interesserte)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...