Gå til innhold
Hundesonen.no

Legge ut resultater


borderen

Recommended Posts

Hvordan foretrekker dere at resultater vises frem på hjemmesiden. Tenker på LP

Her to eksempler:

1: http://bcamira.wordpress.com/amira/resultater/

Denne er ganske detaljert og man må trykke seg vidre for å se reultat i hver øvelse.

2: http://www.roarsen.com/index.php?action=pl...bact=resultater

Her ser man poengene i hver øvelse med en gang og det er enkelt å sammenlinke, men blir det litt mange tall som gjør at det virker frastøtende?

For meg er det totalt uinteressant å få se samlet poengsum og plassering, det er poeng i hver enkel øvelse jeg synes er interessant. Hvilken av løsningene liker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første. Synes den andre var veldig oversiktelig og forstyrrende egentlig.

Edit: Om du vil ha en slik samleoversikt, så ville jeg hatt det på et egent sted. Ikke det første sida man kommer inn på med resultater. Ikke alle er kjempeintr i alle poengene i hver øvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er poeng i hver øvelse som er viktigst å se, men jeg synes likevel det første alternativet er det beste. Det andre blir så fryktelig rotete og uoversiktlig, jeg gadd ikke å se gjennom det som lå på den linken engang. Din derimot tittet jeg på, og jeg har også gått gjennom mange av resultatene før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. takk for tilbakemeldiger. Jeg er egntlig fornøyd med den jeg har (den øverste). Det hadde kanskje vært mer ideellt om de detaljerte resultatene kom på en egen side i steden for som et bilde i pop-up, men gidder ikke å lage en side for hver konkuranse...

Når jeg så den som ligger som nr 2, kom jeg til å tenke på at den er veldig fin med tanke på sammenlinking av poengsummer o.l.

Jeg skal forøvring gjøre om på det bildet med detaljer slik at oppsettet ser slik ut, i stedet for slik som jeg har gjort til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å virke selvgod ;p så synes jeg min er oversiktelig og fin. Alt i ett på en måte, også slipper jeg å trykke videre (håper jo selvsagt på bittelitt bedre poengsummer etterhvert). Min resultat side

Men din var best Amira, den andre var bare slitsom.

Ja, den er veldig fin, men ikke når man etterhvert har over... tja,... si 15 resultater da. Dessuten vil jeg kunne gå tilbake å se på resultater i tidligere klasser også. Men likte opp settet veldig godt. Det ble plass til mye tekst på relativt lite plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er veldig fin, men ikke når man etterhvert har over... tja,... si 15 resultater da. Dessuten vil jeg kunne gå tilbake å se på resultater i tidligere klasser også. Men likte opp settet veldig godt. Det ble plass til mye tekst på relativt lite plass.

*mumle* <_< Utlater de dårlige resultatene dah...

Men ja, du har jo rett. Får se på det, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mumle* <_< Utlater de dårlige resultatene dah...

Men ja, du har jo rett. Får se på det, tror jeg.

Hehe... neimen det er ikke NÅ man skal være bra vettu *prøve å trøste seg selv litt også*. Det når hunden er sånn ca 5-6 år! Heia de som dummer seg ut litt de første par årene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes at det første forslaget var best, men kanskje oversikten man trykker seg videre på kan være som nummer to?

Når jeg trykket videre for å få tallene ble det veldig smått og litt vanskelig å lese. Alternativ kan du jo ha en egen underside som heter resultater med enkeltpoen eller noe slikt å så sette det opp som alternativ to (som jeg synes var ryddig og fint om man skal ha en total oversikt, men dette er bare spennende for spesielt interesserte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...