Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen


HHC

Recommended Posts

Nå er det vel på tide med en NKK Drammen tråd her? :)

Kommer du, hvem hva hvor når stiller du? :D

Jeg skal stille 4 eller 5 flatter, ikke heelt sikker enda :innocent: (FULL kontroll)

Skal i hvertfall stille min egen Aris i AK, Lotto i VET og B. Tinka i AK, og en AUK hanne :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Jeg skal stille Foxy (Griffon Bruxellois) i auk, og denne gangen har vi hele 7 konkurrenter :ahappy:

I tillegg kommer det 10 Petit Brabancon og 6 Griffon Belge, dvs 24 griffer totalt! Gleder meg som en unge! :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååh, jeg er sååå irritert akkurat nå!

Jeg har vært i kontakt med nkk ang. møtetider og ba spessielt om at wheaten og cc skulle få så forskjellige møtetider som mulig, jada, de skulle gjøre sitt beste...

Nå har de fått møtetid kl.11 begge to :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille rottweiler på NKKs utstilling på søndagen og på NRKs utstilling på lørdagen... Så to fluer i en smekk her :D

WheatenMali: Har du fått PM?? Det har ikke jeg fått :innocent:

Samme her, NRK på oss (men norsk retrieverklubb på oss da :ahappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stille 3 basenjier på NKK lørdag. (kl 0900)

Søndag har Basenji klubben spesialutstilling på Drammen Camp.

Der skal jeg stille 4 stk fra eget oppdrett, 1 egen import + oppdretterklasse.

Skal også handle en valp og en AUK hann for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hovedutstilling lørdag, og kommer til Drammen på søndag :innocent: Jeg skal stille mine to på HU, og antageligvis en hannhund i åpen klasse. Saeta stiller også i Drammen, men Villa er jo valp, så hun går ikke der. Mulig jeg skal stille samme hannen i Drammen, det vet jeg ikke enda. Også har oppdretteren til Villa meldt på en drøss, så det kan hende jeg plutselig får fler :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Pepper er først i ringen lørdag klokken 9. Da er det store sjanser for at han faktisk konsentrere seg om MEG i ringen! :) Bare 36 påmeldte, hadde faktisk regnet med mange fler! :innocent:

Salukiene stiller klokken 10 på søndag :ahappy: Vi har ikke en sjanse med hele 26 påmeldte, men moro er det likevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hovedutstilling lørdag, og kommer til Drammen på søndag :innocent: Jeg skal stille mine to på HU, og antageligvis en hannhund i åpen klasse. Saeta stiller også i Drammen, men Villa er jo valp, så hun går ikke der. Mulig jeg skal stille samme hannen i Drammen, det vet jeg ikke enda. Også har oppdretteren til Villa meldt på en drøss, så det kan hende jeg plutselig får fler :rolleyes:

Lykke til Caroline. Høres ut som du får litt å gjøre neste helg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også, stiller Enya i drammen og Zima og enya på hovedutstillingen til sheltiene. Sannsynligvis sender jeg nok trond inne med Enya så jeg ikke skal være helt ødelagt den helgen :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også, stiller Enya i drammen og Zima og enya på hovedutstillingen til sheltiene. Sannsynligvis sender jeg nok trond inne med Enya så jeg ikke skal være helt ødelagt den helgen :innocent:

Ødelagt? Sier du? Hehe.. Jeg håper det er like effektivt med dobbelutstilling nå som sist jeg, da kom Brynjar 2 dager etter :ahappy: Men da var jeg riktignok over temrin da, her har jeg jo 2 uker igjen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødelagt? Sier du? Hehe.. Jeg håper det er like effektivt med dobbelutstilling nå som sist jeg, da kom Brynjar 2 dager etter :ahappy: Men da var jeg riktignok over temrin da, her har jeg jo 2 uker igjen :rolleyes:

Med tanke på at jeg har 15 uker igjen så håper ikke jeg det er så effektivt :innocent:

Men artig skal det nå bli likevel! Gøy å få treffe mange kjente i drammen også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...