Taz Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Skrevet 21. Mai 2007 Det er vel kanskje på tide å presentere Dipsy her på forumet. Hun er av rasen Bouvier des Flandres og er fra Danmark. En herlig liten jente med fart i, som Diego faktisk liker.. Her er noen bilder av jenta. 5 uker hos oppdretter 8 uker, drakamp med sösken Oppstilt 8 uker 9 uker Ting går litt for fort for valpelabber 10 uker 11 uker 12 uker
Taz Skrevet 21. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2007 Her er moren hennes Excerno Hazy Heaven af Aqua Og faren Storm Robey V D Duca Vallei
Guest Christine Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Skrevet 21. Mai 2007 Herlig Hva skal du bruke henne til? Jeg har kun positive minner fra Bouvieren jeg kjente. Så herlig, lærevillig og vakker. Kos deg med den lille, du er heldig
Guest Belgerpia Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Skrevet 21. Mai 2007 Søt valp... ...men har de lov til å ha hvitt oppå nesen??
Guest Just me!! Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Skrevet 21. Mai 2007 Så fin valp! Archie lekte med en sånn en når han var liten, herlig og forsiktig. Skikkelig nydelige hunder.
turbogutten Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Skrevet 21. Mai 2007 Søt valp... ...men har de lov til å ha hvitt oppå nesen?? på rasestandaren står det ingenting om hvor det er lov til å ha hvitt. men det stod at hvis det er for mye hvitt er det en diskvalifiserende feil. hvor mye for mye hvitt er stod det heller ikke;)
softis Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Skrevet 21. Mai 2007 Nydelig Elsker den rasen, og kunne gjerne tenkt meg en selv. Kan jeg bare spørre om de røyter ?
Taz Skrevet 22. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2007 Takk for fine kommentarer, koselig at dere liker jenta mi. Herlig Hva skal du bruke henne til? Jeg har kun positive minner fra Bouvieren jeg kjente. Så herlig, lærevillig og vakker. Kos deg med den lille, du er heldig Skal pröve henne på gjeting. Ellers blir det litt lydighet og spor. (Og andre ting som vi syns virker göy) Søt valp... ...men har de lov til å ha hvitt oppå nesen?? Nei, de har ikke lov å väre hvite på nesen når de er voksne. Men det hvite forsvinner med alderen. (Mest sannsynlig iallefall, pelsen under er sort) Nydelig Elsker den rasen, og kunne gjerne tenkt meg en selv. Kan jeg bare spørre om de røyter ? De röyter ikke, men det er mye pelsstell og de drar i gjengjeld med seg hele skogen/stranda inn. Turbogutten: De har lov å ha litt hvitt på haken og halsen. Men ikke andre plasser. Noen ganger kan de ha en stripe som går fra haken og ned til under magen, og ikke alltid det regnes som diskvaliserende.
Mirai Skrevet 22. Mai 2007 Rapporter Skrevet 22. Mai 2007 Bouvier er en stilig rase, håper du får en frisk og rask hund denne gangen
Taz Skrevet 24. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2007 Bouvier er en stilig rase, håper du får en frisk og rask hund denne gangen Ja, det håper jeg også..
Yakine Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Skrevet 24. Mai 2007 Åh, herlig jente! Og så skjønt det bildet der hun tryner!
Aya Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Skrevet 24. Mai 2007 Fineste jenta:D Knott gleder seg til å leke..
Taz Skrevet 25. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2007 Åh, herlig jente! Og så skjønt det bildet der hun tryner! Takk.. Er så morsomt når valper ikke har kontroll på bena. Fineste jenta:D Knott gleder seg til å leke.. Dipsy gleder seg å leke med "lille" Knott også.. Så flott! Har du tre hunder nå? Nei, Domino hadde OCD og leddbånd som holdt på å ryke. Har 2 hunder.
Taz Skrevet 7. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 Her er noen nye bilder av Dipsy, hun er nå 15 uker.
softis Skrevet 7. Juni 2007 Rapporter Skrevet 7. Juni 2007 De röyter ikke, men det er mye pelsstell og de drar i gjengjeld med seg hele skogen/stranda inn. Hehe, den kjenner jeg til Igjen en helt nyyydelig hund du har! Det dådyrblikket da
Taz Skrevet 21. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2007 Dipsy begynner å få skjegg.. ^_^ (Også er hun nå 4 mnd så det er ben og ører overalt. Uproposjonert ja) Tusen takk for fine kommentarer om jenta mi.. Hun er nydelig i mine øyne også.. ^_^ Hehe
Taz Skrevet 3. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2007 Det ble jo tatt studiobilder av denne jenta også.. ^_^ Også noen bilder som jeg tok i dag.. Hun er nå 5 mnd gammel.. Masse masse pels..
SoppenCamilla Skrevet 3. August 2007 Rapporter Skrevet 3. August 2007 Så utrolig fin! Så ut som myyyyk pels! *vil kose med*
vipsen Skrevet 4. August 2007 Rapporter Skrevet 4. August 2007 Oi, hun så virkelig ut som et fleecepledd! Kjempeskjønn
C.J Skrevet 4. August 2007 Rapporter Skrevet 4. August 2007 Oi, hun så virkelig ut som et fleecepledd! Kjempeskjønn Fleecepledd, ja! Haha Hun var kjempeherlig!
Carina Skrevet 4. August 2007 Rapporter Skrevet 4. August 2007 Hun ser helt herlig ut! Vi må nok få til en tur ja. Knottis blir sikkert også med hvis vi spør.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar