SnowDOG_ Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Haaaah, jeg kan forstå hvorfor slike farlige kamphunder er ulovlige, gitt! ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Oh, hvordan tør de å la den store, stygge, farlige, slemme hunden som spiser barn holde på med de kyllingene...? Utrolig søt liten snutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 De tar virkelig sjanser som lar et slikt beist være nær kyllingene... Skjønn video, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Ntåå, så snill hadde aldri Kaizer vært med de små dottene. Kjempesøt film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Så søte da!! Han var jo helt GAL han der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 SHIT, så utrolig fin pit! Holdte på å dø i stolen her jeg. *in looove* And og hund, så søte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 For å si det sånn så hadde nok mine sheltier vært mye mindre forsiktig med de der enn den Pappegøyen til en kompis er artig å jakte på.... så den må være i bur med lukket dør når vi kommer på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Hverken anda eller kyllingene hadde overlevd mine hunder er jeg redd Utrolig koselig filmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 21. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2007 Skjønner ikke at den hunden godtar å bli behandlet sånn av den anda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 22. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2007 SHIT, så utrolig fin pit! Holdte på å dø i stolen her jeg. *in looove* And og hund, så søte! Hadde en and holdt på sånn med Labbetuss, så trur ikke den hadde vært like hel etterpå ... Neida, han er redd for ender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 22. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2007 Haha..så mennesklig utrykk på den staffen når han ble lei av den "pikkingen" Sånn der"hei,øhh...det holder nå" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar