Mud Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Har dere sett det fine forsidefotoet? Har ikke turt å vise det til Loke, dama hans i heftig lek med en ung jypling av en kortis kan bli mer enn selv han tåler *knis* Gratulerer til Hilde (LBL) med sitt andre forsidefoto! (Lyra og Loke lurer fryktelig på hvorfor det aldri er bilde av de vakreste hundene hun kjenner, men greit! <_< ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Hvor er det da?? Jeg har ikke fått noe i posten, ikke ligger det på NKK sine sider heller. Uansett: Grattis :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Herlig bilde av flotte hundene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Kjempefint bilde Pito er inni der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Hvordan kan man komme med i bladet? Sender man bare inn bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Kjempeflott bilde Jeanette: Det var Pito det var bilde av på en agilitybane ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Kjente de igjenn med en gang Av andre sonen kjendiser fant jeg Kokos i VG i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 18. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Hvor er det da?? Jeg har ikke fått noe i posten, ikke ligger det på NKK sine sider heller. Uansett: Grattis :icon_fun: Da kommer det snart Skvatt jeg, Hilde er jo så hemlighetsfull <_< Hvordan kan man komme med i bladet? Sender man bare inn bilder? Man bare sender inn bilder på cd rom har jeg skjønt Har liksom ikke så fine bilder jeg *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Likte forsidebildet med korthårscollien ja Har begynt å interessere meg for korthårscollien i de siste, og ble kjempeglad da jeg så at det var rasepresentasjon av collien i bladet. Yey! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 collie er en knakendes flott hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2007 Av andre sonen kjendiser fant jeg Kokos i VG i dag Er a i selve avisen? *Hvis ja... Løpe å kjøpe gårsdagens* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2007 Jepp Sammen med den hunden med bunad Eller på samme side hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2007 Christine: Det er to agilitybilder av pommer i dette hundesport. Et på selve agility siden (det er ikke Pito ) Og ett på siden "nytt fra klubbene" (eller noe i den dur) og det er Pito Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2007 Christine: Det er to agilitybilder av pommer i dette hundesport. Et på selve agility siden (det er ikke Pito ) Og ett på siden "nytt fra klubbene" (eller noe i den dur) og det er Pito Det fra Nordhordaland ja? Den hunden tippa jeg var Pito Flinke Pito Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2007 Jeg synes jeg så Pito, ja! Måtte se en del ganger på bildet før jeg var sikker på at det var henne. Og forsidebildet var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar