Gå til innhold
Hundesonen.no

Er det noen snille soniser der ute?


Guest Just me!!

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ummmm... Jeg kan alltids gjøre et slags forsøk... Men jeg er HELT fersk (lastet ned i dag)... Vil du ha to bilder eller at de to skulle slås sammen? Ble litt forvirra her :) Noe det skal stå/ikke stå? Vil du ha tekst? Noen andre preferanser?

Lover ingenting, men jeg trenger treningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Guest Just me!!

Oi, jeg så ikke dette. :ahappy:

Kan egentlig bare gjøre hva dere vil med bildene, jeg bare fant frem de to fineste. :P Kan vel egentlig bare stå god sommer. Men forventer ingenting altså, det hadde bare vært kjempehyggelig. :P

www.amigoboy.bravehost.com er hjemmesiden vår nå.

Archie nusser tilbake til Emma-snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ååå, disse trege (*kremt* nesten ikke fungerende) varslingene begynner å irritere meg nå... Men, OK... Sommerfuglene er jo større enn bakgrunnsbildet... Skal jeg gjøre sommerfuglene mindre, eller "potebildet" større? (If that made sense? :icon_confused:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, disse trege (*kremt* nesten ikke fungerende) varslingene begynner å irritere meg nå... Men, OK... Sommerfuglene er jo større enn bakgrunnsbildet... Skal jeg gjøre sommerfuglene mindre, eller "potebildet" større? (If that made sense? :icon_confused:)

Gjør hva du vil du :whistle: Så lenge det ser greit ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'll do what I can :whistle::icon_confused:

Skal vi se her... Nå har jeg laget to nye; et hvor sommerfuglene er like store som på det jeg lagde sist, og et hvor sommerfuglene er litt mindre, og kanskje passer litt bedre ;)

Her:

Og her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...