Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim

turbogutten

Recommended Posts

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Jeg kommer nok ikke alikevel.. Jeg blir bare dårligere og dårligere så blir vel en tur tilbake til legen hvis det ikke forbedrer seg :lol: får heller melde meg på litt stevner rundt om her utover sommeren som trøst :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok ikke alikevel.. Jeg blir bare dårligere og dårligere så blir vel en tur tilbake til legen hvis det ikke forbedrer seg :lol: får heller melde meg på litt stevner rundt om her utover sommeren som trøst :lol:

Neei? :D Da blir det bare meg og Guro som drar oppover da... Snakket med Guro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer sikkert en tur på lørdag, for å se. :lol:

Hvordan er det å komme med inn med hunder som ikke skal stille?

Skal vi forresten prøve å avtale et treff eller? Har det liksom med å møte så få om vi ikke planlegger. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer sikkert en tur på lørdag, for å se. :lol:

Hvordan er det å komme med inn med hunder som ikke skal stille?

Skal vi forresten prøve å avtale et treff eller? Har det liksom med å møte så få om vi ikke planlegger. :lol:

Ikke noe problem så lenge man har med vet. attest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei? :lol: Da blir det bare meg og Guro som drar oppover da... Snakket med Guro?

har sendt mld til henne, men har ikke fått noe svar.. jeg har på en måte veeeldig lyst til å dra men samtidig tror jeg jeg kommer til å bli verre hvis jeg drar oppover :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke tispa di drektig? Tar du virkelig sjansen på å utsette henne for så mye sykdommer da?

Jeg skal ha med Symra. Jeg tenkte å ta henne med for å miljøtrene henne litt, og ikke minst for å vise henne fram til beardisfolket og soniser :lol: Men er det virkelig slik at det er litt risikabelt pga smitte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner, bare antok det siden du spurte om å ha med hund som ikke skal stilles;)

Skjønner.. Nei, hun har ikke noe der å gjøre nå uansett. Vil bare sove og spise hun. :lol: Har 5 andre hunder hjemme og skjønner du. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært tilskuer på Leangen før og ikke tenkt over telt og plass som sådan, men i og med at det er meldt regn til helga ble man plutselig nødt til å tenke på det. Er det klin umulig å få satt opp telt der eller går det stort sett greit selv om det er trangt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært tilskuer på Leangen før og ikke tenkt over telt og plass som sådan, men i og med at det er meldt regn til helga ble man plutselig nødt til å tenke på det. Er det klin umulig å få satt opp telt der eller går det stort sett greit selv om det er trangt?

Jeg har bare vært på Leangen en gang, i fjor, og da var det telt der. Mulig du må komme litt i god tid, hvis du vil sette opp teltet i praktisk avstand til ringen du skal inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo vært veldig trangt å komme fram mellom teltene tidligere år, så om de prøver å begrense det litt så blir det i alle fall trangt å sette opp telt! Om du allikevel velger å prøve deg på det, må du nok være ute i veldig god tid...

Jeg skal forresten være skriver på lørdag (ring fjorten), så det er ikke noe særlig poeng i å være på utkikk etter meg siden jeg blir sittende bak et bord mesteparten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...